Gå til innhold

Dårlig sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det noe å ha dårlig sex iblant?

Det skader vel ikke forholdet? :) Altså, partneren var sliten og hadde drukket alkohol.. som gjorde det vanskelig å holde den oppe! Det gjorde meg frustrert, og det ble dårlig sex. :P 

Sexen er bra ellers

Anonymkode: 8fb03...d7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig å ha dårlig sex av og til. Jeg har jevnt over The best sex ever med kjæresten min, men av og til funker bare ingenting og begge er enige i at det var en crappy omgang. Ikke'no stress. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Helt vanlig å ha dårlig sex av og til. Jeg har jevnt over The best sex ever med kjæresten min, men av og til funker bare ingenting og begge er enige i at det var en crappy omgang. Ikke'no stress. 

Åja, ble litt usikker.. følte meg ikke flink nok :P 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Åja, ble litt usikker.. følte meg ikke flink nok :P 

Garantert ingenting å tenke på! :)

Skrevet

Er da normalt at en mann sliter med å få den opp ved inntak av alkohol eller andre årsaker. Både psykiske og fysiske.

Hvis du skal bli usikker på deg selv vær gang så må du nok snu tankegangen din hvis dette er et langvarig forhold. 

• Liker 1
Skrevet

No stress! 

Sånn er det for alle! Når det BARE er dårlig sex er det kjipt, men jeg kan telle på fire hender hvor mye dårlig sex vi har hatt gjennom årene. Men dævven, så mye bra! Ingen henger seg opp i de dårlige gangene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...