AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Vi har to biler. I hovedbilen har vi det setet som vant forrige test (husker ikke navn :p.) det er den bilen som blir brukt til det aller meste av kjøring. Setet i bil nr 2 vil bli brukt til og fra bhg 3-4 ganger pr uke. 4-5 min kjøretur. (Jada, burde gå, men tidsklemma 🙈) Noen som vil anbefale et OK sete? Trygt selvfølgelig, men kanskje ikke av de aller dyreste da det blir brukt såpass lite. Bakovervendt, baby veier 12 kg. 15 mnd nå. Anonymkode: baf42...f6d
Gjest Magnifiq Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 3-4 ganger per uke er jo ganske hyppig syns jeg.. vi har hatt britax maxway i begge våre biler, og har vært svært fornøyd med det setet.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har to biler. I hovedbilen har vi det setet som vant forrige test (husker ikke navn :p.) det er den bilen som blir brukt til det aller meste av kjøring. Setet i bil nr 2 vil bli brukt til og fra bhg 3-4 ganger pr uke. 4-5 min kjøretur. (Jada, burde gå, men tidsklemma 🙈) Noen som vil anbefale et OK sete? Trygt selvfølgelig, men kanskje ikke av de aller dyreste da det blir brukt såpass lite. Bakovervendt, baby veier 12 kg. 15 mnd nå. Anonymkode: baf42...f6d Selvom det ikke blir brukt like mye som det andre skal man ikke kjipe inn på barnets sikkerhet, for er uhellet først ute hjelper det ikke barnet noe at det bare sitter i akkurat den bilen noen få (3-4 ganger er jo nesten full bhg uke forøvrig..). Anonymkode: ac828...996 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Et av to. Enten kan setet dere allerede har flyttes mellom bilene. Det er den beste løsningen både for økonomi og miljømessig. Eller dere kan kjøpe et make sete slik at dere har like seter i bilene. Pris kan ikke ha noe å si her, da hadde dere brukt samme sete i begge biler. Anonymkode: d2f36...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå