Thomasine Skrevet 10. november 2004 #1 Del Skrevet 10. november 2004 Det finnes mange slike tannkremer som "skal" gjøre tennene "hvitere". Men hvilke funker?! Da snakker jeg om de vanlige tannkremene til rundt 20-30 kr.- ikke de til 200,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. november 2004 #2 Del Skrevet 10. november 2004 denivite funker... Men den bruker jeg i tillegg til vanlig tannkrem fordi jeg tror den kun gjør tennene hvitere og ingenting annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #3 Del Skrevet 10. november 2004 Firmaet jeg jobber i selger tannkrem til dagligvaren og apotek, deriblant whitening. Det er bevist at ingen slik tannkrem gjør tennene hvitere enn hva de var i utgangspunktet, men de sørger for at de ikke blir mere missfarget da de har en "slipende" effekt som tar bort belegget du får hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 10. november 2004 Firmaet jeg jobber i selger tannkrem til dagligvaren og apotek, deriblant whitening. Det er bevist at ingen slik tannkrem gjør tennene hvitere enn hva de var i utgangspunktet, men de sørger for at de ikke blir mere missfarget da de har en "slipende" effekt som tar bort belegget du får hver dag. :-? Vil det si at om jeg starter med slik tannkrem i dag vil ikke tennene mine bli "gulere", men at kremen ikke vil hjelpe meg å få den fargen tennene mine hadde for f.eks 1 år siden?! Stemmer sikkert ikke, men jeg synes tennene mine har blitt mere missfarget nå enn da jeg røyket og det begynner å bli 2 år siden!! :-? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #5 Del Skrevet 10. november 2004 jeg har brukt clinomyn for røykere, og har hvitere tenner enn jeg noengang har hatt! og jeg har røyket i 14 år nå§ tennene mine har ikke blitt så mye mer gule med røykingen pga. av denne tannkremen. Jeg tror at kaffe og rødvin og te gjør mere skade på tennene enn det røyking kan gjøre. Jeg anbefaler varmt tannkremen, fordi den inneholder et stoff som gjør at misfarging ikke setter seg så lett på tennene heller! så ja, tannkremen fungerer! jeg prøvde andre merker, men de gjorde ikke susen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. november 2004 #6 Del Skrevet 10. november 2004 Firmaet jeg jobber i selger tannkrem til dagligvaren og apotek, deriblant whitening. Det er bevist at ingen slik tannkrem gjør tennene hvitere enn hva de var i utgangspunktet, men de sørger for at de ikke blir mere missfarget da de har en "slipende" effekt som tar bort belegget du får hver dag. Joda, noen tannkremer virker. Deriblant Denivit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. november 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 10. november 2004 Var i butikken og letet etter Denivit. Er ikke det den som står på korken sin, ikke så stor tube?! Mener jeg brukte den for mange år siden... Har sett på Rimi og på Obs! Finner jeg den ikke tester jeg Clinomyn! (...sa ikke reklamen "Clinomyn med Polynam"... ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 10. november 2004 #8 Del Skrevet 10. november 2004 Joda, noen tannkremer virker. Deriblant Denivit! Jeg syns ikke Denivit hjelper....Desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. november 2004 #9 Del Skrevet 10. november 2004 Var i butikken og letet etter Denivit. Er ikke det den som står på korken sin, ikke så stor tube?! Mener jeg brukte den for mange år siden... Har sett på Rimi og på Obs! Finner jeg den ikke tester jeg Clinomyn! (...sa ikke reklamen "Clinomyn med Polynam"... ) nei nei, ikke gi deg før du finner den!! :D de selger den på Vita jaffal og kanskje HM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimSim Skrevet 10. november 2004 #10 Del Skrevet 10. november 2004 jeg har brukt clinomyn for røykere, og har hvitere tenner enn jeg noengang har hatt! og jeg har røyket i 14 år nå§ tennene mine har ikke blitt så mye mer gule med røykingen pga. av denne tannkremen. Jeg tror at kaffe og rødvin og te gjør mere skade på tennene enn det røyking kan gjøre. Jeg anbefaler varmt tannkremen, fordi den inneholder et stoff som gjør at misfarging ikke setter seg så lett på tennene heller! så ja, tannkremen fungerer! jeg prøvde andre merker, men de gjorde ikke susen........ Denne henger jeg meg på, CLINOMYN er effektiv - jeg er helt avhengig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #11 Del Skrevet 10. november 2004 Men den smaker jo ikke godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 10. november 2004 #12 Del Skrevet 10. november 2004 nei, og munnen føles ikke ren etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. november 2004 #13 Del Skrevet 10. november 2004 nei' date=' og munnen føles ikke ren etterpå...[/quote'] Det samme er det med denivit... derfor bruker jeg vanlig tannkrem først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 10. november 2004 #14 Del Skrevet 10. november 2004 Denivit har fungert greit for meg (om det ikke var innbildning da.) men bruker annen tannkrem i tillegg. Den smaker ikke godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #15 Del Skrevet 11. november 2004 enig at denivit ikke føles så rengjørende. men clinomyn føles da definitvt sånn. skummer så det holder og inneholder alt som en "vanlig" tannkrem skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #16 Del Skrevet 14. mars 2020 Clinomyn med Polynam er den beste tannkremen! Anonymkode: 3fb76...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå