AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Leste denne, og innså at det er slik det har blitt nå http://www.elephantjournal.com/2015/10/i-am-tired-of-men-wanting-to-fck-me-but-not-love-me-adult/ Jeg tror absolutt menn kan elske, men jeg tror ikke så mange av det vil elske. Sex har blitt så lett tilgjengelig at de ikke trenger å utsette seg for den "faren" det er å elske. De kan få alt de vil ha uten å risikere sine hjerter. Forfatteren sier klart ifra nå at sex er kun for de som er villige til å satse. Og det tror jeg flere jenter også må gjøre nå. Jeg tror vi må bli flinkere til å ta tilbake makten over oss selv. Tørre å kreve mer av disse mannfolka. Og ikke gi for lett. Ikke tro på luftslott men skape ekte slott i våre egne hjerter. Innerst inne tror jeg alle, uansett kjønn, ønsker å elske ubetinget og hemningsløst. Finne den rette og å føle en dyp trygghet i hverandre. Så for å få til dette så må vi ha en større selvrespekt og integritet. Ikke bare gi og håpe, men som sagt tørre å kreve og å bestemme mer over egne liv. Kan dette gå? Anonymkode: 16574...075 3
Gjest Eugene Onegin Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Jeg er lei av kvinner som tror at alle menn er like.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Hva med å bare gjøre noe mer ut av livet enn å kreve kjærlighet fra menn? Innstillingen din er jo hinsides. Det er jo nettopp det at kvinner stort sett kun er krevende som gjør at menn ikke er interessert i å omgås dere. Anonymkode: e7f8f...777 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Et øyeblikk siden, Eugene Onegin skrev: Jeg er lei av kvinner som tror at alle menn er like. Jeg skrev aldri 'alle menn'. Anonymkode: 16574...075 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å bare gjøre noe mer ut av livet enn å kreve kjærlighet fra menn? Innstillingen din er jo hinsides. Det er jo nettopp det at kvinner stort sett kun er krevende som gjør at menn ikke er interessert i å omgås dere. Anonymkode: e7f8f...777 Anonymkode: 3166e...f30 7
Gjest Sly Skrevet 30. juli 2016 #6 Skrevet 30. juli 2016 Jeg tror det er på tide å slutte og være så opptatt av hva man tror menn vil ha og hellet konsentrere seg om hva man selv vil ha. All den spekuleringen som jeg ser her inne som kun går på hva man tror man må gjøre og ha for å få seg en mann er et hån mot kvinnen.
herremann Skrevet 30. juli 2016 #7 Skrevet 30. juli 2016 "kvinner vil kun ha penger" herregud jeg hater disse tåpelige trådene. 3
Dragomir Skrevet 30. juli 2016 #8 Skrevet 30. juli 2016 For meg så er sex bare bonus. Jeg har aldri vært av typen som kunne ligget med noen, uten å hatt følelser for dem. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #9 Skrevet 30. juli 2016 7 minutter siden, Sly skrev: Jeg tror det er på tide å slutte og være så opptatt av hva man tror menn vil ha og hellet konsentrere seg om hva man selv vil ha. All den spekuleringen som jeg ser her inne som kun går på hva man tror man må gjøre og ha for å få seg en mann er et hån mot kvinnen. Om du leser innlegget mitt så er det jo det jeg sier. At jenter må gå for det de vil ha. Ikke bare gi og håpe men faktisk ta tak selv og satse på det de vil. Ikke det de tror andre vil. Ta ansvar selv. Ikke ligg med tilfeldige menn om du ønsker et seriøst forhold. Anonymkode: 16574...075 2
Gjest Sly Skrevet 30. juli 2016 #10 Skrevet 30. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om du leser innlegget mitt så er det jo det jeg sier. At jenter må gå for det de vil ha. Ikke bare gi og håpe men faktisk ta tak selv og satse på det de vil. Ikke det de tror andre vil. Ta ansvar selv. Ikke ligg med tilfeldige menn om du ønsker et seriøst forhold. Anonymkode: 16574...075 Nei, innlegget ditt sier at jenter skal gjøre sånn og sånn fordi menn er sånn og slik. Man skal altså handle ut i fra en forestilling om hvordan menn er og hva de vil ha. En forestilling som forresten ofte er helt på jordet.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #11 Skrevet 30. juli 2016 Hvis det er tilfellet har du muligheten til å si nei - da er det ikke så mye å klage på. Anonymkode: cfa38...64f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #12 Skrevet 30. juli 2016 Kvinner vil kun ha barn Anonymkode: 05b7c...31c
Gjest Snuppi Skrevet 30. juli 2016 #13 Skrevet 30. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner vil kun ha barn Anonymkode: 05b7c...31c Nei, det er ikke alle kvinner som ønsker seg barn. Du er ikke noe bedre enn Ts som lever et etter en forestilling i sitt eget hode.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #14 Skrevet 30. juli 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner vil kun ha barn Anonymkode: 05b7c...31c Æsj, nei. Liker ikke barn. yuck. Anonymkode: ff6af...5bc
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #15 Skrevet 30. juli 2016 49 minutter siden, Eugene Onegin skrev: Jeg er lei av kvinner som tror at alle menn er like. Også lei av generaliseringer som ikke stemmer. "Sex har blitt så tilgjengelig for menn". Hvilke menn da? Tror du virkelig at sex er så lett tilgjengelig for den normale mann ts? Han som får 2-3 matcher i året på tinder og som ingen kvinner skriver tilbake til på nettdating? Han som blir konstant avvist og som ender opp i friendzone gang etter gang. Når skal dere damer få inn i skallen at det er konkurranse om de kjekkeste mennene, akkurat som det er konkurranse for de peneste damene. At når en mann har muligheter så vil han gjerne teste ut hvilken dame som er best for han, og at han derfor ender opp med å avvise flere som ikke passer. JEZUZ. "Han ville bare ha sex". I noen tilfeller ja, i andre tilfeller fant han ut at du ikke var rett for han. Det hjelper ikke med mer selvrespekt og integritet. Du må sette deg ned å forstå hvordan dette "systemet" faktisk funker og du må lære deg å sile ut de riktige mennene på en smart måte. Noen ganger må du bare ta en sjangs fordi du ikke vet om mannen er bra eller ikke. Hvis det er så tungt å ha sex og bli avvist, la være å ha sex da til du vet om han er seriøs eller ikke. Anonymkode: 2c3df...29d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #16 Skrevet 30. juli 2016 Denne diskusjonen har vi hatt 100.000 ganger her inne. Jenter går konsekvent for menn som ligger over sin egen liga, og dermed blir de kun brukt til sex. Hvis dere i stedet for å konkurrere om de 10-20 % kjekkeste av mennene gikk etter menn på deres eget nivå, så hadde dere sluppet dette. Så enkelt er det. Anonymkode: db093...d4b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #17 Skrevet 30. juli 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne diskusjonen har vi hatt 100.000 ganger her inne. Jenter går konsekvent for menn som ligger over sin egen liga, og dermed blir de kun brukt til sex. Hvis dere i stedet for å konkurrere om de 10-20 % kjekkeste av mennene gikk etter menn på deres eget nivå, så hadde dere sluppet dette. Så enkelt er det. Anonymkode: db093...d4b Nei, det er ikke det. Menn går på alle nivå-så lenge de kan få seg noe. En del booster også selvtillitt og lite ego dersom de får en som er penere. Jeg datet nettopp en mann med fortid der eks er rusmisbruker og annen utro, de er også synlig mindre attraktive enn meg, ikke har de høyrer utdannelse som meg heller. Feilen jeg gjorde var og sette grenser;) kan ikke helt fortså det dette er noe som skal være over mitt liga;) Anonymkode: 55984...18c 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #18 Skrevet 30. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Også lei av generaliseringer som ikke stemmer. "Sex har blitt så tilgjengelig for menn". Hvilke menn da? Tror du virkelig at sex er så lett tilgjengelig for den normale mann ts? Han som får 2-3 matcher i året på tinder og som ingen kvinner skriver tilbake til på nettdating? Han som blir konstant avvist og som ender opp i friendzone gang etter gang. Når skal dere damer få inn i skallen at det er konkurranse om de kjekkeste mennene, akkurat som det er konkurranse for de peneste damene. At når en mann har muligheter så vil han gjerne teste ut hvilken dame som er best for han, og at han derfor ender opp med å avvise flere som ikke passer. JEZUZ. "Han ville bare ha sex". I noen tilfeller ja, i andre tilfeller fant han ut at du ikke var rett for han. Det hjelper ikke med mer selvrespekt og integritet. Du må sette deg ned å forstå hvordan dette "systemet" faktisk funker og du må lære deg å sile ut de riktige mennene på en smart måte. Noen ganger må du bare ta en sjangs fordi du ikke vet om mannen er bra eller ikke. Hvis det er så tungt å ha sex og bli avvist, la være å ha sex da til du vet om han er seriøs eller ikke. Anonymkode: 2c3df...29d Nåja. De fleste normale og sosiale menn får sex. Og disse er i flertall. De såkalte kjekke mannfolka en del av dere av hannkjønn her inne nevner, er faktisk ikke de som får mest. Playeren ser faktisk veldig ordinær ut. Og det med at menn velger å deponere på flere damer samtidig, gjør en del skader. Dessverre. Hvem går rundt i butikken og prøvesmaker biffen og brokkolien før de kjøper den? Men dette sporer av. Mitt innlegg var ment som en pekefinger til jentene. Fordi vi jenter vil ofte så mye og ønsker så stort, og går på smell etter smell. Vi må tørre å tro på oss selv og vite hvor mye vi faktisk fortjener. Vi må vite at vi er bra nok for en god mann. Anonymkode: 16574...075 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #19 Skrevet 30. juli 2016 Det over stemmer, å finne verdi i seg selv, kjenne egne grenser, ha selvrespekt, sunt selvbilde og selvtillitt er utrolig viktig, da kan faktisk ingen andre mennesker feie deg av banen. Du står på egne ben,og folk må faktisk fortjene din tillit. Til det trengs det TID. Anonymkode: 55984...18c 3
Gjest Svampe Skrevet 30. juli 2016 #20 Skrevet 30. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Leste denne, og innså at det er slik det har blitt nå http://www.elephantjournal.com/2015/10/i-am-tired-of-men-wanting-to-fck-me-but-not-love-me-adult/ Jeg tror absolutt menn kan elske, men jeg tror ikke så mange av det vil elske. Sex har blitt så lett tilgjengelig at de ikke trenger å utsette seg for den "faren" det er å elske. De kan få alt de vil ha uten å risikere sine hjerter. Forfatteren sier klart ifra nå at sex er kun for de som er villige til å satse. Og det tror jeg flere jenter også må gjøre nå. Jeg tror vi må bli flinkere til å ta tilbake makten over oss selv. Tørre å kreve mer av disse mannfolka. Og ikke gi for lett. Ikke tro på luftslott men skape ekte slott i våre egne hjerter. Innerst inne tror jeg alle, uansett kjønn, ønsker å elske ubetinget og hemningsløst. Finne den rette og å føle en dyp trygghet i hverandre. Så for å få til dette så må vi ha en større selvrespekt og integritet. Ikke bare gi og håpe, men som sagt tørre å kreve og å bestemme mer over egne liv. Kan dette gå? Anonymkode: 16574...075 Dette synes jeg er bra. Du er inne på noe viktig :-). Men hvorfor ha fokus på de som ikke er i stand til eller ikke ønsker å elske? Som Einstein sa, så er det vanskelig å få fisk til å klatre i trær :-). Selvrespekt og integritet er viktig. En god selvfølelse gjør at andre respekterer og frykter deg. Dvs. de som i hovedsak er ute etter sex vil ikke tørre å prøve seg på deg. Og om de gjør det, så er de lette å gjennomskue. Det er lettere å jobbe med seg selv om man kutter ut de som drar en ned :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå