Gå til innhold

Jeg greier ikke å le lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før var jeg den glade jenta som lo av alt, nå må jeg presse fram en latter I enhver social setting. Det har kommet så langt at jeg hater morsomme mennesker, fordi jeg rett og slett ikke ser humoren. Greier ikke le. Er jeg ikke I kontakt med følelsene mine, eller er jeg rett og slett bare asocial og kjedelig og humorløs?

Anonymkode: e79ea...fd1

Videoannonse
Annonse
Gjest HøyMørkog40
Skrevet

JA,kjenner til problemet ditt,og har vært der sjøl..Ikkeno moro nei.!!.kansje følelseslivet ditt har fått seg en knekk e.l p.ga. f.eks traumatisk opplevelse eller noe..Noe må det jo nesten være..???og selv om en kansje ikke ler så mye av morsomme ting ,betyr det nødvendigvis ikke at man er asosial....tenker at det er noe som plager deg,eller??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte, men jeg er diagnostisert med depresjon. 

Anonymkode: 00b7d...202

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Før var jeg den glade jenta som lo av alt, nå må jeg presse fram en latter I enhver social setting. Det har kommet så langt at jeg hater morsomme mennesker, fordi jeg rett og slett ikke ser humoren. Greier ikke le. Er jeg ikke I kontakt med følelsene mine, eller er jeg rett og slett bare asocial og kjedelig og humorløs?

Anonymkode: e79ea...fd1

Det er jo ikke så lett å svare på når jeg ikke kjenner deg :) Har du vært mye trist/stressa/bekymret i det siste? I så fall kan det jo være lett å "miste" humoren litt. Men den kan jo også komme tilbake. Om du vil gjøre noe med det, kan du jo le på liksom for deg selv, smile for deg selv, og så etterhvert blir gjerne smilet og latteren ekte.

Anonymkode: 8ac35...4f7

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du er deprimert. eller kanskje de du henger med rett og slett ikke er så morsomme.

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 1b280...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...