Olava Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Jeg har kjøpt en e-bok, og prøver å laste den ned. Problemet er at når jeg prøver å trykke på filen når den er lastet ned, så står det listet opp apper hvor jeg kan åpne filen, men ingen av de opplistede går til e-bok-filen. Jeg har kindle her, og jeg har en app som heter "leser", som ser ut til å være en windowsapp, men når jeg prøver å finne det blant stedene å åpne boka i, så finner jeg det ikke! Det er kjempefrustrerende. Jeg har heldigvis fått opp boka på mobil. Men skulle veldig gjerne hatt det tilgjengelig på pc også. Noen som har erfaring med dette, som kan hjelpe meg? Det er også aller første gang jeg laster ned en e-bok (foretrekker egentlig vanlige bøker, men var desperat etter neste bok i en serie hehe..), så det er kanskje derfor jeg er ganske forvirret av dette. Tusen takk for hjelp.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Hvor har du kjøpt og lasted ned boka fra? Jeg opplevde samme problem da jeg kjøpte en bok fra bokkilden. Trodde det bare var å laste ned å åpne i et eller annet standardprogram, men eg fikk det ikke til. Jeg vet jo ikke om dette er til hjelp for deg, men fra bokkilden for å lese den boka måtte jeg laste ned Adobe Digital Editions og autorisere programmet og logge meg inn der. Det står forklaring på bokkilden.no, men jeg får ikke direktelenket. Kan lime inn her hvis du tror det er til hjelp? Anonymkode: 7a6ec...dee
Olava Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du kjøpt og lasted ned boka fra? Jeg opplevde samme problem da jeg kjøpte en bok fra bokkilden. Trodde det bare var å laste ned å åpne i et eller annet standardprogram, men eg fikk det ikke til. Jeg vet jo ikke om dette er til hjelp for deg, men fra bokkilden for å lese den boka måtte jeg laste ned Adobe Digital Editions og autorisere programmet og logge meg inn der. Det står forklaring på bokkilden.no, men jeg får ikke direktelenket. Kan lime inn her hvis du tror det er til hjelp? Anonymkode: 7a6ec...dee Takk for utfyllende svar Jeg bestilte fra adlibris, og har nå fått det til. Fant alternativet "finn en app som passer i appstore", og etter at jeg hadde lastet ned en leseapp derifra, så løste det seg Har kindle her fra før, og leste et sted at det skulle gå an å bruke e-bøkene der, men den kom ikke opp som et alternativ til et sted å åpne den... Litt merkelig, men nå har det løst seg Litt ut av topic kanskje, men litt vanskelig å vende seg til å bruke e-bok, både med det å plassere dem riktig så jeg får lest dem, og det å lese boka fra en skjerm. Men det vender jeg meg nok til Igjen, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå