Gjest ung mor Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Den velkjente.. hva gir man til dem som har ALT??
Gjest Ethereal Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 Alder? Sannsynligvis voksen, siden personen har alt. I så fall ville jeg gitt en eller annen roman som jeg hadde plukket ut med personen i tankene. Eller hva med en god vin? Gavekort på delikatessebutikk?
Gjest ung mor Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 Saken er at jeg de sisste Årene har gitt vin... Roman vet jeg sannlig ikke om de har tid til å lese.. Har vært innom mange ting i tankene.. Pyntegjenstander - de vil bare oppta plass.. hjemmelagde saker vil ikke bli brukt/oppta plass.. sjokolade er noe du gir Eldre mennesker... Parfyme? nei, det er noe man handler selv... hjelp...
nessi Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 Jeg har begynt å kjøpe fine stearinlys og servietter når jeg ikke vet hva folk trenger. Det er noe folk kan bruke, og ikke bare legge bakerst i skapet.
Gjest Ethereal Skrevet 10. november 2004 #5 Skrevet 10. november 2004 JEG finner alltid tid til å lese bøker, til tross for at det å lese er en stor del av jobben min i tillegg... Hva slags interesser har personen? Hva med å kjøpe for eksempel noe bra kaffe eller te på spesialbutikk? Eller ulike typer smakstilsetninger til kaffe og te? Eller salt og pepperkvern i stilig design? God olivenolje og balsamico-eddik? Vannkaraffel i bra design (jeg sikler selv på den fra Rosendahl?).
Gjest ung mor Skrevet 10. november 2004 #6 Skrevet 10. november 2004 servietter/lys var en god idè! kaffe osv. passer bedre for den yngre delen av familien min, men takk Kom gjerne med flere idèer, slik kan jeg lage julen til noe spesielt der alle føler seg verdsatt.. noe så fint?` :-)
Ingeborg Skrevet 10. november 2004 #7 Skrevet 10. november 2004 Jeg lager smykker til alle jentene/damene i vennekretsen og familien i år. Håndlagde, spesialdesignet til hver enkelt. Håper det får dem til å føle seg verdsatt - for det er de!
Gjest Pjusk Skrevet 10. november 2004 #8 Skrevet 10. november 2004 Barnevakt Kinobilletter Revybilletter Rødvin Kurv m/ost, kjeks, rødvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå