AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Del Skrevet 30. juli 2016 Har sett reklame for en 7 minutters treningsapp på facebook. Noen som har erfaringer på om det faktisk fungerer? Jeg har pleid å trene styke/kondisjon i ca 30 min 2-3 ganger i uka tidligere, men sliter endel med motivasjonen. synes det er mye mer overkommelig med 7 minutter hver dag, så liker tanken, men er det for lite hvis man vil ha resultater? Anonymkode: cb326...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 30. juli 2016 #2 Del Skrevet 30. juli 2016 7 minutter er vel bedre enn 0 minutter. Er man veldig utrent kan man kanskje få bittelitt resultat. Ellers har jeg ikke tro på dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 30. juli 2016 #3 Del Skrevet 30. juli 2016 Alt hjelper. Sju minutter på maks intensitet er MER enn nok. Normal-Weight Women Lose >6kg Fat Mass in 6 Weeks With Three 15x60s HIIT Workouts/Week - Without Dieting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krapylet Skrevet 30. juli 2016 #4 Del Skrevet 30. juli 2016 Den eneste dårlige treninga er den som ikke skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. juli 2016 #5 Del Skrevet 30. juli 2016 Noe skjer iallefall! Jeg testen denne to dager på rad og ble så støl at jeg nesten ikke kunne bevege på meg 😂 Og jeg ligger ikke på latsiden til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå