Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvem er dine favoritt brukere? 

For min del elsker jeg KG rett og slett fordi det er brukere her som :

@Nikee, @Citronella, @Lafemmemauvaise, @Arabella, @Jolene, @Gothminister, @amativeReflection, @Saunet, @Snuppi, @Saraby, @Belbus, @ClosedParadise, @Pjokkeline, @BeautyBox, @FayFerner, @a l'orange, @Alantia, @gule_fugl, @Bond, @Fredsmegleren, @Lutetium 71, @Ferie, @ElinX0Xpoliti, @Yvonne, @Uchiha Madbrah, @Lino, @FantasDick, @NotNaomi, @Adara, @EDM, @Pawn Hearts, @hog, @Florence, @Raven.WritingDesk, @waco, @Frøkensina, @canacas, @prt90, @Psychonaut, @pautina

Alle kjempe flotte og herlige mennesker som jeg elsker! Har sikkert glemt et par

Endret av WubWub
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker er den beste brukeren. Da slipper vi dette personfokuset denne tråden er et eksempel på.

Anonymkode: f0829...a2b

• Liker 23
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
5 minutter siden, WubWub skrev:

@Nikee, @Citronella, @Lafemmemauvaise, @Arabella, @Jolene, @Gothminister, @amativeReflection, @Saunet, @Snuppi, @Saraby, @Belbus, @ClosedParadise, @Pjokkeline, @BeautyBox, @FayFerner, @a l'orange, @Alantia, @gule_fugl, @Bond, @Fredsmegleren, @Lutetium 71, @Ferie, @ElinX0Xpoliti, @Yvonne, @Uchiha Madbrah, @Lino, @FantasDick, @NotNaomi, @Adara, @EDM, @Pawn Hearts, @hog, @Florence.

Alle kjempe flotte og herlige mennesker som jeg elsker! Har sikkert glemt et par

..... What?!? Er ikke jeg på lista?!! Kjipt! :pasha:

Skrevet

Eg har ikkje vært her lenge, og eg biter meg egentlig ikkje så veldig merke i brukernavn, men det er garantert mange fantastiske mennesker her.

Men min favoritt er nok meg selv :ph34r:

• Liker 6
Skrevet
Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

..... What?!? Er ikke jeg på lista?!! Kjipt! :pasha:

Du gjør jo ikke annet enn å kjefte og smelle på meg :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

@PeeWee. Han er den ultimate debattant, ingen over, ingen ved siden av.

Anonymkode: 2d22c...e4e

• Liker 3
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
12 minutter siden, WubWub skrev:

Du gjør jo ikke annet enn å kjefte og smelle på meg :laugh:

Du liker det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ingen favoritt-brukere, her på forumet.

Dere er vel omtrent like spør, heile gjengen?

:bond:

Anonymkode: 694e4...ee0

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du liker det. 

time-for-a-little-tough-love-minus-the-l

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Et øyeblikk siden, WubWub skrev:

time-for-a-little-tough-love-minus-the-l

hahaha! Chuck Norris meme er jo det ultimate kompliment. Jeg skal prøve å være mindre tough og mere love :nigo: 💛

Skrevet
4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

hahaha! Chuck Norris meme er jo det ultimate kompliment. Jeg skal prøve å være mindre tough og mere love :nigo: 💛

Da var du tilføyd til favoritt brukerlisten min! Kan sette pris på ei dominatrix :transe:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
8 minutter siden, WubWub skrev:

Da var du tilføyd til favoritt brukerlisten min! Kan sette pris på ei dominatrix :transe:

YES! Godt å se at mine personlige egenskaper endelig blr satt pris på her på KG!  :pisk: Jeg skal også lage mln egen liste. Du er såklart med på den,  dydige undersåtter er jeg alltid takknemlig for :nigo:

Endret av noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

YES! Godt å se at mine personlige egenskaper endelig blr satt pris på her på KG!  :pisk: Jeg skal også lage mln egen liste. Du er såklart med på den,  dydige undersåtter er jeg alltid takknemlig for :nigo:

It's my duty to please dat booty , Ma'am. *Kisse assen din* :hoppe:

At jeg er på toppen av alles favorittlister er egentlig som forventet så dette kommer ikke som noe sjokk 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

It's my duty to please dat booty , Ma'am. *Kisse assen din* :hoppe:

At jeg er på toppen av alles favorittlister er egentlig som forventet så dette kommer ikke som noe sjokk 

Siste kommentaren din legger opp perfekt til en narsissist spøk her, men da blir det vel ramaskrik på forumet.. :P

Skrevet
Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Siste kommentaren din legger opp perfekt til en narsissist spøk her, men da blir det vel ramaskrik på forumet.. :P

e16e0.jpg

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

e16e0.jpg

:ler: Jeg lo høyt nå jeg.

• Liker 1
Gjest PetterPanne
Skrevet

@WubWub er min favorittbruker. Smart, empatisk, og ikke minst utrolig engasjert. Alle burde streve etter å bli som han. Den komplette mann.

Skrevet
1 minutt siden, PetterPanne skrev:

@WubWub er min favorittbruker. Smart, empatisk, og ikke minst utrolig engasjert. Alle burde streve etter å bli som han. Den komplette mann.

1 time siden, WubWub skrev:

@Nikee, @Citronella, @Lafemmemauvaise, @Arabella, @Jolene, @Gothminister, @amativeReflection, @Saunet, @Snuppi, @Saraby, @Belbus, @ClosedParadise, @Pjokkeline, @BeautyBox, @FayFerner, @a l'orange, @Alantia, @gule_fugl, @Bond, @Fredsmegleren, @Lutetium 71, @Ferie, @ElinX0Xpoliti, @Yvonne, @Uchiha Madbrah, @Lino, @FantasDick, @NotNaomi, @Adara, @EDM, @Pawn Hearts, @hog, @Florence, @Raven.WritingDesk.

Disse stiller jeg meg helt bak.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Haha nå lo jeg godt, vet ikke hvem du er men jeg liker deg ;) Folk som ikke eier frekkhetens nådegave er gull verdt

• Liker 1
Gjest PetterPanne
Skrevet
Et øyeblikk siden, WubWub skrev:

Haha nå lo jeg godt, vet ikke hvem du er men jeg liker deg ;) Folk som ikke eier frekkhetens nådegave er gull verdt

Jeg er seriøs. Det har vært ganger jeg har vært langt nede og trengt hjelp, og postet anonymt. Dine råd hjalp meg. Takk skal du ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...