AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Jeg har møtt en fyr to ganger nå og jeg føler meg forelsket! Er dette i det hele tatt mulig?! Jeg har aldri opplevd det før, og nå er jeg livredd for å ødelegge hele greia. Jeg har en tendens til å bli veldig stille og å plumpe ut med dumme ting rundt en jeg liker, til tross for at jeg er over 30. Tror han liker meg veldig godt også - tips til hvordan jeg skal klare å ta meg sammen for å ikke ødelegge dette? Tror dette kan være en mann jeg virkelig kan ha det bra sammen med og vil ikke miste han ved å ødelegge med å holde sånn igjen Anonymkode: 676db...f55
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Grattis! Ikke unormalt det😊 Du får passe på å ikke blir for overivrig kanskje? Anonymkode: 37597...1da 1
Coronas Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Grattis! Ikke unormalt det😊 Du får passe på å ikke blir for overivrig kanskje? Anonymkode: 37597...1da Jepp, overivrig ble jeg. Er fortsatt single.. Godt råd fra AB her. Ta ting som de kommer og ikke overtenkt.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 2 dater. Usikker på hva det består av, men antar at dere har hatt sex? Om ikke, så sett igang. Er det noe gutter syns er kleint er at det går for mange dater før man har sex. Samme er det vel med jenter. La gutten sende melding til deg, og du MÅ ikke sende med han hele tiden. Så la han være litt på pinebenken, det hater gutter, og dem blir bare villere etter jenta. Dette kjærlighetspillet. For et strev det er. Haha. Anonymkode: ea5d6...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 dater. Usikker på hva det består av, men antar at dere har hatt sex? Om ikke, så sett igang. Er det noe gutter syns er kleint er at det går for mange dater før man har sex. Samme er det vel med jenter. La gutten sende melding til deg, og du MÅ ikke sende med han hele tiden. Så la han være litt på pinebenken, det hater gutter, og dem blir bare villere etter jenta. Dette kjærlighetspillet. For et strev det er. Haha. Anonymkode: ea5d6...6ba Snakk for deg selv sjef... Anonymkode: d86e5...400 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #6 Skrevet 30. juli 2016 7 timer siden, Coronas skrev: Jepp, overivrig ble jeg. Er fortsatt single.. Godt råd fra AB her. Ta ting som de kommer og ikke overtenkt. Samme her. Betatt og fjollete på 1.date, småforelska og dum på 2.date, stille og sjenert på 3.date. The end. Liten kjærlighetssorg nå😢 Anonymkode: 3ab06...f51
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #7 Skrevet 30. juli 2016 7 timer siden, Coronas skrev: Jepp, overivrig ble jeg. Er fortsatt single.. Godt råd fra AB her. Ta ting som de kommer og ikke overtenkt. Samme her. Betatt og fjollete på 1.date, småforelska og dum på 2.date, stille og sjenert på 3.date. The end. Liten kjærlighetssorg nå😢 Anonymkode: 3ab06...f51
Coronas Skrevet 30. juli 2016 #8 Skrevet 30. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Betatt og fjollete på 1.date, småforelska og dum på 2.date, stille og sjenert på 3.date. The end. Liten kjærlighetssorg nå😢 Anonymkode: 3ab06...f51 Det hadde jeg også. Vel jeg klarer søren ikke å få mannen ut av hodet mitt den dag i dag.... *sukk* (tragisk kjerring that's me )
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv sjef... Anonymkode: d86e5...400 Spør de fleste. Om det blir for mange dater, og ingen intim kontakt, gjør at det går over til vennskap følelser. Anonymkode: ea5d6...6ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå