Gå til innhold

Forelska etter to dater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr to ganger nå og jeg føler meg forelsket! Er dette i det hele tatt mulig?! 

Jeg har aldri opplevd det før, og nå er jeg livredd for å ødelegge hele greia. Jeg har en tendens til å bli veldig stille og å plumpe ut med dumme ting rundt en jeg liker, til tross for at jeg er over 30.

Tror han liker meg veldig godt også - tips til hvordan jeg skal klare å ta meg sammen for å ikke ødelegge dette? Tror dette kan være en mann jeg virkelig kan ha det bra sammen med og vil ikke miste han ved å ødelegge med å holde sånn igjen :( 

Anonymkode: 676db...f55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grattis! Ikke unormalt det😊 Du får passe på å ikke blir for overivrig kanskje?

Anonymkode: 37597...1da

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grattis! Ikke unormalt det😊 Du får passe på å ikke blir for overivrig kanskje?

Anonymkode: 37597...1da

Jepp, overivrig ble jeg. Er fortsatt single.. Godt råd fra AB her. Ta ting som de kommer og ikke overtenkt. 

AnonymBruker
Skrevet

2 dater. Usikker på hva det består av, men antar at dere har hatt sex? Om ikke, så sett igang. Er det noe gutter syns er kleint er at det går for mange dater før man har sex. Samme er det vel med jenter.

La gutten sende melding til deg, og du MÅ ikke sende med han hele tiden. Så la han være litt på pinebenken, det hater gutter, og dem blir bare villere etter jenta. 

Dette kjærlighetspillet. For et strev det er. Haha.

Anonymkode: ea5d6...6ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 dater. Usikker på hva det består av, men antar at dere har hatt sex? Om ikke, så sett igang. Er det noe gutter syns er kleint er at det går for mange dater før man har sex. Samme er det vel med jenter.

La gutten sende melding til deg, og du MÅ ikke sende med han hele tiden. Så la han være litt på pinebenken, det hater gutter, og dem blir bare villere etter jenta. 

Dette kjærlighetspillet. For et strev det er. Haha.

Snakk for deg selv sjef...

Anonymkode: d86e5...400

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Coronas skrev:

Jepp, overivrig ble jeg. Er fortsatt single.. Godt råd fra AB her. Ta ting som de kommer og ikke overtenkt. 

Samme her. Betatt og fjollete på 1.date, småforelska og dum på 2.date, stille og sjenert på 3.date. The end. Liten kjærlighetssorg nå😢

Anonymkode: 3ab06...f51

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Coronas skrev:

Samme her. Betatt og fjollete på 1.date, småforelska og dum på 2.date, stille og sjenert på 3.date. The end. Liten kjærlighetssorg nå😢

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:troest:

Det hadde jeg også. Vel jeg klarer søren ikke å få mannen ut av hodet mitt den dag i dag.... *sukk* (tragisk kjerring that's me :rolleyes:)

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv sjef...

Anonymkode: d86e5...400

Spør de fleste. Om det blir for mange dater, og ingen intim kontakt, gjør at det går over til vennskap følelser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...