Gå til innhold

Mat med sperm i

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde dere reagert dersom dere hadde fått vite at maten dere nettopp har spist inneholdt sperm?

Kvinne 29

Anonymkode: 202ac...f6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde dere reagert dersom dere hadde fått vite at maten dere nettopp har spist inneholdt sperm?

Kvinne 29

Spydd og anmeldt den som gjorde det.

Anonymkode: 9ba6b...858

• Liker 3
Skrevet

Hadde det vært fittesaft hadde jeg tenkt nam.

Skrevet

Hadde spydd og innimellom spy-byene tatt en tur til politiet og anmeldt vedkommende for å ha satt mitt liv og helse i fare.

Sperm kan inneholde smittestoffer som f eks hiv, gonore, syfilis, hepatitt osv

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tja, vet helt ærlig ikke hvor mye jeg hadde brydd meg. Spist er spist, gjort er gjort. Hvorfor dette spørsmålet? Mistenker du at du har spist mat med sperm i? Hvem stammer i såfall spermen fra?

Anonymkode: ece96...7cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hadde spydd og innimellom spy-byene tatt en tur til politiet og anmeldt vedkommende for å ha satt mitt liv og helse i fare.

Sperm kan inneholde smittestoffer som f eks hiv, gonore, syfilis, hepatitt osv

Hverken HIV, gonoré eller syfilis vil smitte på denne måten. Sannsynligvis ikke hepatitt heller - i hvert fall ikke om maten er varmebehandlet.

Anonymkode: 0a7ef...04c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

har du opplevd dette TS? 

Anonymkode: b6783...a94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jo en bra prank, da!

Anonymkode: aff52...0dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo en bra prank, da!

Anonymkode: aff52...0dd

Det er det ikke. Det er trakassering

Anonymkode: 17260...067

Skrevet (endret)

Sperm fungerer jo utmerket til mat!

Er jo bare å bestille en kokebok om dette er noe for deg ;)

https://www.amazon.com/Natural-Harvest-collection-semen-based-recipes/dp/1481227041

Sitat

Semen is not only nutritious, but it also has a wonderful texture and amazing cooking properties. Like fine wine and cheeses, the taste of semen is complex and dynamic. Semen is inexpensive to produce and is commonly available in many, if not most, homes and restaurants. Despite all of these positive qualities, semen remains neglected as a food. This book hopes to change that. Once you overcome any initial hesitation, you will be surprised to learn how wonderful semen is in the kitchen. Semen is an exciting ingredient that can give every dish you make an interesting twist. If you are a passionate cook and are not afraid to experiment with new ingredients - you will love this cookbook!

Endret av Rights
  • Liker 1
Gjest steinbukk79
Skrevet

Hadde meg nettopp kebab på ei kurder sjappe, skarp smak på sausen synes jeg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit, men. Det er vel greit å myke han opp litt, mens en holder på. La han få litt ansikts krem, litt på leppene. Få han til å kysse puppene etter litt insmøring. Uten å gjør noe stort nummer av det. 

Kansje

Om en først sier. Kansje du må smake på når du kommer. Det er mulig han holder ut lenger da...

Anonymkode: 130ea...ef5

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
Den ‎30‎.‎07‎.‎2016 at 14.08, AnonymBruker skrev:

har du opplevd dette TS? 

Anonymkode: b6783...a94

Ja.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Snakker vi om mat fra dyr som tilsetningsstoffer eller fra mennesker for å være ondsinnet? 

Anonymkode: d19e1...faf

Skrevet

:kvalm:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker vi om mat fra dyr som tilsetningsstoffer eller fra mennesker for å være ondsinnet? 

mente sperm fra dyr*

Skrevet

Nei mat inneholder ikke det. Hvor får enkelte tankene sine i fra egentlig? Herregud... Hva er poenget med å provosere? Alle skjønner jo at å lese side opp og side ned med sånt er provoserende.

AnonymBruker
Skrevet
Den 30.7.2016 at 9.52, Turbofaen skrev:

Hadde det vært fittesaft hadde jeg tenkt nam.

Hva om spermen kom fra en annen mann?

Anonymkode: 8d573...421

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...