Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #1 Del Skrevet 10. november 2004 sikkert et veldig dumt spørsmål... Men får man slappe pupper av å jogge? Jeg har forholdsvis store pupper og liker å jogge, men er litt redd for at de etterhvert skal bli hengende siden de hopper sånn opp og ned når jeg løper... Noen som vet....?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. november 2004 #2 Del Skrevet 10. november 2004 Har du hørt om treningsbh? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. november 2004 #3 Del Skrevet 10. november 2004 Nå har ikke jeg direkte store (heller medium) pupper, men jeg trener endel, inkludert jogging. Uten trenings-BH ville jeg ikke engang forsøkt, for det er rett og slett ubehagelig. En gang hadde jeg glemt trenings-BHen hjemme, og forsøkte å trene aerobic i vanlig BH, men gav opp etter ti minutter pga ubehag. I mine øyne, og for min størrelse har Champion de beste trenings-BHene, men det er det sannsynligvis andre her inne som bruker større enn C-cup som er mer kvalifiserte til å svare på enn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #4 Del Skrevet 10. november 2004 Har du hørt om treningsbh? :-? Skulle vel spesifisert det å skrevet at jeg seff trener med trenings bh.. Ellers hadde det nok ikke gått i det hele tatt. Jeg har hatt mange forskjellige, men ender alltid opp med at de hopper uansett. Bruker topper for jeg føler de gir best støtte. Nike og Champion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. november 2004 #5 Del Skrevet 10. november 2004 OK - da trekker jeg tilbake mitt flåsete svar DETTE er verdens beste treningsbh og den holder selv mine G-pupper helt på plass. Null problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #6 Del Skrevet 10. november 2004 :-) Skal prøve den jeg Suzy. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. november 2004 #7 Del Skrevet 10. november 2004 Bare hyggelig! Husk å kjøpe den ganske trang så den sitter skikkelig på plass rundt kroppen. Gå gjerne på La Lina i Oslo der har de den og du får god hjelp til å kjøpe en som passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. november 2004 #8 Del Skrevet 10. november 2004 i følge best i test er trenings bh'n fra cubus (den med masse hull på seg) den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #9 Del Skrevet 10. november 2004 og den holder selv mine G-pupper helt på plass. Null problem! Hvor fikk du de fra? SVAR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2004 #10 Del Skrevet 10. november 2004 En venninne av meg bruker 2 trenings-BHer utenpå hverandre,..hun påstår det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2004 #11 Del Skrevet 11. november 2004 Hvor fikk du de fra? SVAR!!! Medfødt babe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå