Gå til innhold

pupper og jogging

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

sikkert et veldig dumt spørsmål... Men får man slappe pupper av å jogge? Jeg har forholdsvis store pupper og liker å jogge, men er litt redd for at de etterhvert skal bli hengende siden de hopper sånn opp og ned når jeg løper... Noen som vet....?? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Nå har ikke jeg direkte store (heller medium) pupper, men jeg trener endel, inkludert jogging. Uten trenings-BH ville jeg ikke engang forsøkt, for det er rett og slett ubehagelig. En gang hadde jeg glemt trenings-BHen hjemme, og forsøkte å trene aerobic i vanlig BH, men gav opp etter ti minutter pga ubehag.

I mine øyne, og for min størrelse har Champion de beste trenings-BHene, men det er det sannsynligvis andre her inne som bruker større enn C-cup som er mer kvalifiserte til å svare på enn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har du hørt om treningsbh? :-?

Skulle vel spesifisert det å skrevet at jeg seff trener med trenings bh.. :roll: Ellers hadde det nok ikke gått i det hele tatt. Jeg har hatt mange forskjellige, men ender alltid opp med at de hopper uansett. Bruker topper for jeg føler de gir best støtte. Nike og Champion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - da trekker jeg tilbake mitt flåsete svar :ler:

DETTE er verdens beste treningsbh og den holder selv mine G-pupper helt på plass. Null problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig!

Husk å kjøpe den ganske trang så den sitter skikkelig på plass rundt kroppen. Gå gjerne på La Lina i Oslo der har de den og du får god hjelp til å kjøpe en som passer!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...