Gå til innhold

Er han ærlig? Eller er det fylla?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det kan være dumt å tro på det fulle personer sier....

Men jeg og en som jeg har studert med har hatt en god tone den siste tiden. Vi har møttes noen ganger, men da på byen eller etter at vi har drukket litt. Så det er jo vanskelig å vite hva han legger i det han sier. Men jeg han skriver meldinger til meg, gjerne på kvelden etter et par glass. Da spør han gjerne om vi skal treffes, at han har lyst å se meg ol. Han har også vært opptatt av hvor lenge jeg skal være vekke og når jeg kommer hjem fra ferie osv. F.eks kan han spørre "hvor lenge er det til du kommer hjem?". Jeg synes jo kanskje at dette kan være tegn på at han er litt interessert? Eller hva tror dere?

Jeg har jo lyst å spørre han videre om hva han tenker, men jeg er så redd for å tråkke i salaten. Hva om han ikke tenker noe mer? Og at han bare er slik når han har drukket litt?

Anonymkode: 7a3ab...94d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også en slik kompis. Jeg lot det skure og gå alt for lenge, fordi jeg likte ham litt for godt. Angrer på at jeg ikke sa til ham at med mindre han kunne si det samme i edru tilstand, så kunne han godt la være. 

Ingen her kan vite om han er interessert eller ikke, rett og slett fordi noen oppfører seg slik når de er interessert, og noen oppfører seg slik selv om de ikke er interessert. 

Anonymkode: 02d06...f9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dreiv på med en fyr en gang som sa at han begynte å bli forelsket i meg på fylla. Han lå med ei anna et par uker etterpå. 

Anonymkode: 77372...5ad

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...