AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Jeg får bare mer og mer lyst til å teste ut litt homselek sammen med en annen mann, men samtidig er jeg ikke sikker på om jeg kommer til å like det. Og så er det det med evt. homorykte som ville oppstå om slekt og venner skulle finne ut hva jeg har gjort. Trekant med et par er kanskje det jeg har mest lyst til å prøve i første omgang. Men det kan jo være skummelt nok også..... Hvordan burde jeg gå frem her?? Mann Anonymkode: 219a4...f2d
WubWub Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 har du lyst har du lov så lenge vedkommende er over seksuell lavalder. ser ikke helt hvorfor det skulle være noe mer skummelt enn sex med ei jente. du er deg, du liker hva du liker. ferdig snakka 4
Katten.2.0 Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Tut og kjør. Er ganske moro, og du finner fort en som er i samme båt som deg selv
Gjest Nori Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Tråden er ryddet for hatefulle ytringer, hets og svar til slettet innhold. Nori, mod
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 Slekt og venner har vel ikke det minste med hvem du ligger med? Ligg med hvem du vil, og hold kjeft om det! Uansett kjønn! 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #6 Skrevet 30. juli 2016 3 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Slekt og venner har vel ikke det minste med hvem du ligger med? Ligg med hvem du vil, og hold kjeft om det! Uansett kjønn! Helt enig, vi er alle forskjellige, men men hva som er "normalen"er en annen sak, er faktisk litt nysgjerrig på det selv Anonymkode: c3ff5...ea9
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juli 2016 #8 Skrevet 30. juli 2016 7 minutter siden, Hottrio skrev: Jeg har også lyst til å prøve Så enkelt var det! Hottrio vil sikkert heller ikke rope det ut på tunet! 😜 1
Hottrio Skrevet 30. juli 2016 #9 Skrevet 30. juli 2016 2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Så enkelt var det! Hottrio vil sikkert heller ikke rope det ut på tunet! 😜 Ha ha..... nei det tør jeg ikke å gjøre!!
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juli 2016 #10 Skrevet 30. juli 2016 Et øyeblikk siden, Hottrio skrev: Ha ha..... nei det tør jeg ikke å gjøre!! Nettopp! Kos dere, gutter! Ingen kommer til å sladre! 1
Hottrio Skrevet 30. juli 2016 #11 Skrevet 30. juli 2016 14 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Nettopp! Kos dere, gutter! Ingen kommer til å sladre!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #12 Skrevet 30. juli 2016 3 minutter siden, Hottrio skrev: Har du lyst å prøve på "samme lag" også ? Anonymkode: c3ff5...ea9
Hottrio Skrevet 30. juli 2016 #13 Skrevet 30. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lyst å prøve på "samme lag" også ? Anonymkode: c3ff5...ea9 ? Først og fremst trekant. To menn + ei dame
Larsern Skrevet 30. juli 2016 #14 Skrevet 30. juli 2016 Hvis du bor i en by som har et utested der homofile samles så kan du rett og slett gå dit. Sannsynligvis (om du er bittelitt freidig) så får du en gratis fyllekule, men du kommer også relativt lett i kontakt med menn. Avtal noe, vær ærlig og si hva du er interessert i. Eventuelt bli med en fyr hjem, men pass på at du ikke blir for full. Hvis det skjærer seg så stikker du bare og that's it. Alternativt kan du henge på gaysir.no og så avtale noe der, men da går du kanskje glipp av gratis alkohol. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå