Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #81 Del Skrevet 14. november 2004 Og det er ingen av dere som har svart på et spørsmål jeg stilte tidligere her - har dere virkelig hørt noen overvektige påstå at skylden for deres fett ligger hos noen andre enn dem selv? K Ja det har jeg hørt: "jeg har så utrolig lav forbrenning jeg". Nå får jeg sikkert masse svar der det sies at det må være kun en eller at det har jeg funnet på eller at dette er et spesielt tilfelle, det er ikke vanlig osv.. Si hva dere vil. Jeg har hørt lignende kommentarer fra flere. Jeg blir ikke å fortsette diskusjonen her mer fordi jeg føler at både jeg og dere sitter og gjentar meg/dere selv. For alle de som sier at jeg ikke kan vite hvem disse handler for: nei det kan jeg selvsagt ikke men det er jo påfallende at så mange STORE mennesker handler nettopp cola, potetgull og ferdigpizza. Jeg sier mine meninger her, jeg går ikke på enkeltpersoner, jeg snakker om egne erfaringer, jeg snakker om helse og om SKIKKELIG FEITE mennesker, noe jeg har pressisert flere ganger men som det ser ut til at mange velger å overse. . De aller fleste her synes at jeg har ekstreme meninger og noen spør til og med om dette er noe jeg bare finner på. NEI det gjør jeg ikke. Jeg synes (naturlig nok)heller ikke at meningene mine er ekstreme, og ikke mener jeg å være stygge med noen heller. Jeg prøver å diskutere et alvorlig helseproblem og viser til mine og mange med meg (unntatt dere på KG tydeligvis) sine erfaringer. Nå takker jeg for meg i denne diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 14. november 2004 #82 Del Skrevet 14. november 2004 Slanke sexy damer må mer enn å smile de også Lurer litt på om du kanskje er overvektig selv jeg? Ikke for å provosere, bare en fornemmelse jeg fikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå