Felixa Skrevet 12. november 2004 #21 Del Skrevet 12. november 2004 YSL faux cils Den synes jeg er veldig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 19. november 2004 #22 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har lange øyenvipper, men vil allikevel at de skal se tykkere ut. Noen som kan anbefale noe til meg? Prøvde HR Lash queen, men den gjorde bare at vippene sklei fra hverandre og resultatet ble at vippene så enda tynnere ut.. Sky high curves likte jeg heller ikke. Bryr meg ikke om prisen, bare den er magisk Er det noen som har linker til test sider av make-up? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #23 Del Skrevet 19. november 2004 hvordan er den batteridrevne curlvippe greia fra lf? har tenkt på å kjøpe den selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 19. november 2004 #24 Del Skrevet 19. november 2004 Den er helt grei liksom. Den funker til sitt formål. Eneste fordelen jeg ser er at du slipper unaturlige bretter i vippene som du kanskje får med vanlig vippetang...hvis du skjønner? Jeg var mer begeistret med en gang jeg fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melon Skrevet 20. november 2004 #25 Del Skrevet 20. november 2004 Saga, prøv www.makeupalley.com (hvis du ikke vet om den fra før). Der er det mange (fra ulike land) som skriver sine meninger om et eller annet produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. november 2004 #26 Del Skrevet 20. november 2004 Takker for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå