Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

så var det på tide med ny mascara, og etter flere ganger i butikken, der jeg står og vurderer hver og en i en halvtime, så tenkte jeg at jeg skulle høre med dere her inne om dere har noen å anbefale? Jeg er ute etter mest mulig volum og lengde, og minst klumper :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler en fra Helena Rubenstein. kan ikke huske hvilken type, men den er i gull.. sier deg sikkert ingentingen men :-)

Også den med to ender fra Loreal. noen her har klaget på klumper, men jeg får ikke klumper av å bruke den. dessuten blir vippene kjempelange.

Skrevet

HR Spectaculare skal visst være bra.

Selv liker jeg Dior Long Optic veldig godt.

Skrevet

:Nikke:

Gir bra med lengde og volum, men vær obs på at det lukter litt spesiellt av den ( ihvertfall den første tiden etter påføring )

Skrevet

Jeg foretrekker lash arcitect. DEn som er helt sølv utenpå.

Skrevet

Helena Rubinstein, Extravagance (er litt usikker på om det er rett skrive), den er gullfarga. Kjøpte den nettopp og er veldig fornøyd! :)

Skrevet

HR sin...queen lash!! ;)

nå blir det en laaaang liste igjen med alle folks favoritt mascaraer.

Skrevet

Jeg syns IsaDora Build-up extra volime mascara er kjempebra jeg!

:sminkedokke:

Skrevet

nå blir det en laaaang liste igjen med alle folks favoritt mascaraer.

men det gjør vel ingenting... for etter slike lister og anbefalinger prøver man kanskje ut nye og finner nye favoritter? eller rett og slett finner ut hvilke man IKKE liker? kan jo være greit med litt oppdaterte lister av og til(¨,)

Skrevet

men det gjør vel ingenting... for etter slike lister og anbefalinger prøver man kanskje ut nye og finner nye favoritter? eller rett og slett finner ut hvilke man IKKE liker? kan jo være greit med litt oppdaterte lister av og til(¨,)

for all del. har ikke sagt noe om det du :wink:

Skrevet

Jeg har prøvd den mascaraen fra Biotherm som skal gi volum.

Den het er aller annet med "Open Eyes".

Var helt grei, den varte lenge før den ble tørr.

Tror ikke den gav noe spesielt lengde.

Gjest seroxata
Skrevet

oioi:P Tusen takk for svarene! Nå fikk jeg høre om merker jeg ikke visste om engang! ut på shopping nå :kul:

Skrevet

Hihi jeg fikk anbefalt sky high curves her engang, nå skal vi se hva den er god for :)

Har du brukt den forresten glemte jeg å spørre?

Skrevet

Shisheido Curl Mascara er i grunn en fin mascara...

Liker konsistensen og den nette og tynne børsten som kommer til over alt! Men krøllevipper gir den ikke... er ikke så naiv at jeg forventer det da ;)

Buede vipper fikser jeg med min lille geniale eyecurl som går på batteri. KJøpt på LF..så det så!

Gjest Ethereal
Skrevet
Shisheido Curl Mascara er i grunn en fin mascara...

Liker konsistensen og den nette og tynne børsten som kommer til over alt! Men krøllevipper gir den ikke... er ikke så naiv at jeg forventer det da ;)

Buede vipper fikser jeg med min lille geniale eyecurl som går på batteri. KJøpt på LF..så det så!

Jeg liker også Shiseidos mascaraer, selv om de ikke gir så mye volum. Hvis du vil at "krøllen" du får fra eyecurl-en skal holde, er det lurest å bruke en vannfast mascara; de holder krøll uten problemer.

Selv bruker jeg Shiseido Distinguish som vannfast mascara (i forbindelse med trening), og er godt fornøyd. Den gir lengde (ikke noe særlig volum) og er vannfast :)

Skrevet

I ukebladet Hjemmet nr.45 har de testet mascararer for sentitive øyne, blant annet forlengende mascaraer. Testens vinner er Biotherm Open Eyes forlengende mascara. på andre plass er Almay Perfect Definition Mascara og Darphin Mascara. :roll:

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg vannfast Sky High Curves (Maybelline) etter tips fra flere her inne, og herre min hatt, den holder jo faktisk hva den lover! :hakeslepp: :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...