Gå til innhold

Hvorfor finnes nesten ikke bærbare blu-ray-spillere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det finnes en drøss med bærbare DVD-spillere, (da tenker jeg på sånne som ligner litt på små bærbare datamaskiner, til bruk i bil og telttur o.l.) men ytterst få bærbare blu-ray-spillere. Jeg har forstått det sånn at de få som finnes er relativt dyre, og det er forsåvidt greit nok.

Men det jeg reagerer på er at det er så og si umulig å finne. Det nærmeste jeg kom var en test i ett eller annet blad fra 2011. Har hele bransjen liksom helt gitt opp bærbare blu-ray-spillere?

Personlig skulle jeg bare ønske en spiller som spiller blu-ray-disker i tillegg til DVD'er, og driter egentlig i kvaliteten. Når man ser film på biltur er det jo ikke akkurat kvaliteten man bryr seg om. Jeg ønsker bare muligheten til å se blu-ray-filmene mine i tillegg til DVD-filmene mine.

Er det noen som har sett bærbare blu-ray-spillere til salgs noen steder? Eller vet hvorfor det ikke finnes? Er det umulig å lage? Er det ingen som vil kjøpe det? Er det fordi folk forventer blu-ray-kvalitet og det dermed er umulig på så små skjermer?

Endret av PaperFlower

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...