Gjest seroxata Skrevet 10. november 2004 #1 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har vært så heldig at jeg faktisk har klart å stramme opp magen min siden sist jeg maste her inne, hehe... MEN! Nå ser jeg at jeg er begynt å falle inn i det gamle styge mønsteret mitt igjen, hvor jeg stapper stadig oftere innpå ekle godbiter, og sier til meg selv, at "jaja, en bit er vel ikke så farlig vel", og jeg blir gal av meg selv! Nå vil jeg starte om på nytt igjen, før jeg ender opp der jeg var for noen måneder siden:( Men så lurer jeg.. jeg har hest, og er daglig aktiv med den, jeg sykler fram og tilbake til stallen, og går en del, møkker, og rir masse.. har dette noe innvirkning på kroppen egentlig? Ellers holder jeg meg ofte i aktivitet av et eller annet slag, men har sluttet på helsestudioet jeg gikk på, jeg fikk ikke noe ut av det.. har dere tips til noen enkle øvelser jeg kan gjøre, som vil gi litt utbytte? Og med det samme... jeg har den siste måneden drukket alkohol hver lørdag. Om jeg fortsetter slik, har jeg større sjanse for å legge på meg da? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 10. november 2004 #2 Del Skrevet 10. november 2004 Så klart vil det ha innvirkning på kroppen din at du sykler, rir og arbeider i stallen. Du bruker jo forskjellige muskler og får trening på den måten. Ang alkohol er det i hvert fall veldig mange kalorier i øl, i andre drikker vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 10. november 2004 #3 Del Skrevet 10. november 2004 Du bør nok kutte ned på alkoholforbruket ditt hvis du ikke vil ødelegge det du har jobbet for. Alkohol inneholder masse kalorier. Vet ikke hvor mange jenter i studentmiljøet som forsåvidt er tynne, men som har skikkelig mage fordi de ikke passer på hva de spiser og drikker. De syter og klager, men å kutte ned på alkoholen er de ikke villige til. Fortsett med å bevege deg også etter at snøen evt. dukker opp. I tillegg kan du jo ta situps og noen øvelser for å styrke ryggen din i tillegg. Alltid viktig å trene ryggen også når du trener magen. Regner med at du vet hvordan du tar situps, husk å presse korsryggen i golvet og trekk navlen ned mot korsryggen. Ryggøvelser kan være: ligg flatt på magen, løft overkroppen opp fra gulvet, hold i noen få sekunder før du senker overkroppen igjen. Gjenta. Deretter løfter du beina opp, holder i noen sekunder før du senker dem igjen. Du kan også løfte både beina og overkroppen samtidig. En annen øvelser er at du ligger på magen og løfter motsatt arm og bein. Slike øvelser vil virke oppstrammende, og hjelpe deg til å holde en noenlunde flat mage, så lenge du tenker over hva du putter i deg, og at du holder deg i aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uma Skrevet 10. november 2004 #4 Del Skrevet 10. november 2004 Ja,alkohol inneholder massa,masse kalorier. 50 kilo joule pr.gram,mens fett er vel 38...Så,ja,ikke spesielt bra med masse alkohol hvis man ønsker og holde magen flat...Alkohol har jo også lett for å legge seg nettopp på magen. Kjipt det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå