Gjest 2Bhonest Skrevet 20. oktober 2016 #41 Skrevet 20. oktober 2016 På 29.7.2016 den 17.04, UkjentN skrev: Hei. Igår natt, ca 10 minutter etter jeg sovnet, våkna jeg av at jeg hørte noen puste ekstremt tungt ved siden av meg. Lurte fælt på hvem/hva dette var, før jeg til slutt bestemte meg for at det kanskje kunne være min egen pust. Jeg kunne åpne øynene, jeg kunne se at jeg var i senga og alt jeg tenkte stemte overens med livet mitt. I drømmene mine stemmer ikke tingene så klart med det livet jeg lever, og jeg er veldig sjeldent i mitt eget hjem. Jeg er ofte på steder jeg ikke kjenner igjen i verden. Etter at dette hadde foregått en stund, så bestemte jeg meg for å reise meg opp ellerno, men innså da at armene mine ble holdt fast. Jeg var ikke i stand til å bevege armene mine, det strittet imot! Jeg prøvde så hardt jeg kunne, men det gikk ikke! Jeg fikk en type panikk, siden jeg både hørte en stemme ved siden av meg i min egen seng, mens jeg var våken, samtidig som armene mine helt tydelig ble holdt fast. I tillegg våkna jeg med erigert penis mens jeg hørte denne tunge pusten mens armene mine ble holdt fast. Jeg snudde meg så rundt, etter å ha ropt etter hjelp, og da ble alt borte. Penisen ble slapp, pusten borte og jeg kunne bevege meg fritt. Som om noen lå bak meg og spoona meg, og forsvant med en gang jeg snudde meg mot personen. Forduftet på en måte. Har noen en forklaring på dette, og har noen opplevd noe lignende? Helt vanlig. Man sover og pustingen du hører er din egen snorking eller tunge pust. Finnes apper som måler og registrerer søvnen din og kan dermed beregne søvnkvaliteten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå