IkkeSåViktig Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Hei! I dag ble jeg ringt opp av min kjæreste hvor hun var svært opprørt og veldig lei seg.. Hun hadde en helt normal kjøretime i dag på motorsykkel, men når dem skulle parkere motorsykkelen i garasjen lukket han porten, ga henne en klem med og deretter holdt henne på kinnet å prøvde å kysse henne.. Sitter her veldig frustrert og fortvilet på min kjærestes opplevelse..
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Uakseptabel oppførsel. Kontakt ATL (autoriserte trafikkskolers landsforbund) eller det lokale biltilsynet. Er han ansatt kan dere jo klage til skolens ledelse. Lykke til ! Anonymkode: 35b17...936 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Selvsagt helt uakseptabelt. Avbestill neste kjøretime og kontakt deretter skolens ledelse (aller helst daglig leder). Regner ikke med at hun vil kjøre flere timer med denne læreren. Dere bør videre klage til Statens vegvesens tilsynsorgan som kan hjelpe dere videre i saken. Som nevnt over er det også mulig å kontakte Autoriserte trafikkskolers landsforbund (ATL), men dette forutsetter at trafikkskolen er medlem av ATL. Dette kan dere sjekke på ATLs hjemmeside eller på trafikkskolens hjemmeside. Anonymkode: 25d6d...a98 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Enkelte kjørelærere er ufyselige! Tok lappen for mange herrens år siden og ble undervist av 3 forskjellige lærere, to av dem var veldig på (berøring, klem, private spørsmål, personlige erklæringer) og han siste kjente jeg dattera til så han turte vel ikke det. Venninna mi ble forelska (fra 17 til 18 år) og hadde forhold på si med sin kjørelærer (han, som var godt over 40, hadde kone og to barn, hun hadde kjæreste) All ære til de kjørelærerne som greier å holde undervisningen LEGITIM!! Kjæresten din bør anmelde også! Slik at kjørelærern får en real klask i trynet pga. oppførselen. Anonymkode: 02798...5d6
Supernova17 Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 Denne oppførselen er ikke akseptabel. Hun bør ikke finne seg i dette. Send inn klage til trafikkskolen. Men hun kan gjerne snakke med kjørelæreren sin først, for hvis hun anmelder det kan han miste jobben sin.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Totalt uakseptabelt. Han må selvsagt anmeldes, slik at han kan tiltales og straffes knallhardt. Slike overgrep kan ikke samfunnet godta, og 1-2 års fengsel mener jeg er passende straff for en slik oppførsel. Anonymkode: 6fb06...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå