Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! 

Så en person skrive noe som provoserte meg skikkelig. Og jeg har prøvd og prøvd å skrive et bra svar tilbake men hjernen min er helt tom! Hva hadde dere svart til dette?

Når Breivik bombarderte Norge var det over alt i media... Nå snakker jeg mest om utenlandske i Norge ikke bare muslimer. Men det er en grunn til at vi mennesker i Norge er litt skeptiske til utenlandske. På en skole jeg vet om er det en stor gjeng utenlandske, veldig hyggelige mennesker. Men mitt inntrykk har vært at de fleste i gjengen driver med ulovlige stoffer utenfor skolen og i skoletiden noe som har vært veldig ukomfortabelt for en del på skolen. I Oslo fengsel er 70% utenlandske, da blir man også litt ops på utenlandske. 
Uansett hvilket menneske det er så er det ikke greit å banke opp en jente på 11 år... Nå var det en gjeng muslimer som banket opp og da har media rett å skrive om det.

Anonymkode: c9442...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal gratulere vedkommende med en rasjonell innsikt i virkeligheten, som langt overgår den til eliten og deres politisk korrekte lakeier.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...