AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Bare i omgangskretsen min er det tre alenemødre som har blitt sammen (kjæreste) med venninner. Det fungerer tilsynelatende stabilt og bra! Og det er selvfølgelig bare flott at de finner hverandre! Men lurer på om dette er vanlig?Noen andre sim har det samme i sine omgangskretser? Eller er jeg bare frelst med en litt bifil omgangskrets? Bor på bygda. Anonymkode: 27c25...bae
Gjest PetterPanne Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 De vil heller skifte fil, enn å ta til takke med en mann som ikke er attraktiv nok
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Drittlei mannfolk antar jeg Anonymkode: 3b6d5...490 1
herzeleid Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Har faktisk stusset på det samme. Lurer litt på om det kanskje er en "fase" og muligens resultat av dårlige erfaringer med menn.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 De har alltid vært lesbiske, men hadde sex med en mann kun for å få barn. Anonymkode: b736b...59a
fuglekvitter__ Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare i omgangskretsen min er det tre alenemødre som har blitt sammen (kjæreste) med venninner. Det fungerer tilsynelatende stabilt og bra! Og det er selvfølgelig bare flott at de finner hverandre! Men lurer på om dette er vanlig?Noen andre sim har det samme i sine omgangskretser? Eller er jeg bare frelst med en litt bifil omgangskrets? Bor på bygda. Anonymkode: 27c25...bae Typisk bygd. Det er trygt, det mest kjente og når sant skal sies ikke så mange å velge i mellom. Kunne aldri ha falt meg inn å gå inn i et seriøst forhold med eksen til en venninne, men det ser ut til at det er helt vanlig i bygdene og i mindre byer. Mest sannsynlig så får de barn med dem også, så da er dem en stor gjeng med felles barn, felles svigermødre, også videre. Det høres litt sånn amish-aktig ut. Så lenge ikke alle disse inngår ekteskap med hverandre så er det lovlig. Hvis de tøyer strikken enda lenger forholdsmessig, sexmessig, flere barn innad i miljøet så er det faktisk ikke lov (rf: en mann fire koner - vet at det ikke er helt det samme, men det jammen meg ikke langt unna).
fuglekvitter__ Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Drittlei mannfolk antar jeg Anonymkode: 3b6d5...490 Drittlei mannfolk? Så derfor finner dem bare nye mannfolk?
ajarRun Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 Fordi menn skygger banen og alle kvinner er kåte og hetrofleksibel.
Gjest snerk1234 Skrevet 29. juli 2016 #9 Skrevet 29. juli 2016 1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev: Typisk bygd. Det er trygt, det mest kjente og når sant skal sies ikke så mange å velge i mellom. Kunne aldri ha falt meg inn å gå inn i et seriøst forhold med eksen til en venninne, men det ser ut til at det er helt vanlig i bygdene og i mindre byer. Mest sannsynlig så får de barn med dem også, så da er dem en stor gjeng med felles barn, felles svigermødre, også videre. Det høres litt sånn amish-aktig ut. Så lenge ikke alle disse inngår ekteskap med hverandre så er det lovlig. Hvis de tøyer strikken enda lenger forholdsmessig, sexmessig, flere barn innad i miljøet så er det faktisk ikke lov (rf: en mann fire koner - vet at det ikke er helt det samme, men det jammen meg ikke langt unna). Vil nødig spore av mer, men uansett hvor nytenkende du er så kan ikke seriepolygami sammenlignes slik med flerkoneri.
fuglekvitter__ Skrevet 29. juli 2016 #10 Skrevet 29. juli 2016 1 minutt siden, Anekdora skrev: Vil nødig spore av mer, men uansett hvor nytenkende du er så kan ikke seriepolygami sammenlignes slik med flerkoneri. Nei - altså det var en spissformulering kjære deg.
Gjest snerk1234 Skrevet 29. juli 2016 #11 Skrevet 29. juli 2016 Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev: Nei - altså det var en spissformulering kjære deg. Den spissformuleringa var ræv, kjære deg. Og det fenomenet du skildrer, folk innad miljø som driver med borderline partnerbytte, skjer vel så godt i by som i bygd. Det er likevel mer synlig på bygda, det er sant.
Gjest lipgloss Skrevet 29. juli 2016 #12 Skrevet 29. juli 2016 9 timer siden, PetterPanne skrev: De vil heller skifte fil, enn å ta til takke med en mann som ikke er attraktiv nok tåpeligste jeg har hørt på lenge
Hottrio Skrevet 29. juli 2016 #13 Skrevet 29. juli 2016 Tror ikke det er veldig vanlig. Er nok heller bare tilfeldig at du kjenner flere.
fuglekvitter__ Skrevet 30. juli 2016 #14 Skrevet 30. juli 2016 (endret) 16 timer siden, Anekdora skrev: Den spissformuleringa var ræv, kjære deg. Og det fenomenet du skildrer, folk innad miljø som driver med borderline partnerbytte, skjer vel så godt i by som i bygd. Det er likevel mer synlig på bygda, det er sant. Mulig - men jeg er faktisk overbevist om at dette skjer mer på bygdene da de er få og søker en slags trygghet eller lignende, som TS selv sier så er visst dette vanlig i hennes miljø, jeg har også sett noen (kanskje litt for mange) gjøre sånt på bygdene. Både i skjul og helt åpenlyst. Har selv oppholdt meg i en bygd i en kortere periode. På den korte perioden så var utroskap et stort tema for de som bodde der, partnerbytte, felles barnefedre (som ikke var så populært), mye sjalusi ovenfor hverandre noe de ikke ønsket å innrømme ovenfor seg selv og de andre parene, ekstremt mye drittslening partene i mellom. Ord: løse skjøge, tøyte, feita, di sklie, pul mor di, også videre også videre var helt vanlig for noen av disse parene å videreformidle seg i mellom. Jeg var på en fest - litt henslengt og brisen lener jeg meg tilbake. Fyren ved siden av meg stryker meg diskret på magen i mens samboeren og kjæresten sitter rett ved siden av å ser på. "Døds bra" tenke jeg i det jeg så på han og lo (av han altså) - nå blir det bråk". Jeg vet hun tok seg nær av dette. Og det forstår jeg - og bråk ble det. For å si det sånn - for noen "mannfolk". Jeg kunne aldri, altså aldri vært sammen med noen av de. Hva skal man med en som åpentlyst prøver seg på andre damer? Noe så respektløst og nedverdigende ovenfor kjæresten til disse guttene. Og min mening: Det er skikkelig harry - blod-harry. Redigering: Jeg vet ikke hvordan trådtarter har fått til dette, men overskriften på diskusjonen er gjort om. Endret 30. juli 2016 av fuglekvinnen__
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå