AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Jeg er en kvinne som har vært hodestups forelsket to ganger i mitt liv. Type forelsket ved første blikk. Jeg var så heldig at begge var interessert i meg tilbake, men dette har ikke hendt siden.. Siden dette er de eneste erfaringene jeg har med forhold, har jeg alltid tenkt at det må være sånn at man er forelsket før man går inn i et forhold. Men jeg hører andre fortelle at de ble forelsket etterhevrt. Hvordan fungerer det for "folk flest"? Er det vanlig at den fysiske tiltrekningen kommer etterhvert hvis man liker personen på alle måter ellers? Jeg har møtt flotte, oppegående, sjarmende menn, men jeg har ikke blitt forelsket. Hvordan er det for dere? Hva er dine erfaringer rundt dette? Anonymkode: 36f11...bf6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Jeg har opplevd begge deler. Hadde feilet i forhold før og ville rett og slett prøve noe nytt. Mannen var snill og han hadde noe over seg som interesserte meg, men den rent fysiske tiltrekningen manglet. Følelsene kom etterhvert som vi ble bedre kjent. Men gnisten og den eksplosive tiltrekningen var alltid litt sån som så. Vi valgte å avbryte forholdet tilslutt da vi rett og slett fungerte bedre som venner enn kjærester. Har lært av det at den fysiske tiltrekningen er viktig for meg ihvertfall Anonymkode: 6a284...645
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd begge deler. Hadde feilet i forhold før og ville rett og slett prøve noe nytt. Mannen var snill og han hadde noe over seg som interesserte meg, men den rent fysiske tiltrekningen manglet. Følelsene kom etterhvert som vi ble bedre kjent. Men gnisten og den eksplosive tiltrekningen var alltid litt sån som så. Vi valgte å avbryte forholdet tilslutt da vi rett og slett fungerte bedre som venner enn kjærester. Har lært av det at den fysiske tiltrekningen er viktig for meg ihvertfall Anonymkode: 6a284...645 Ja, jeg har egentlig aldri gitt det en ordentlig sjanse når forelskelsen/fysiske tiltrekningen mangler, men så tenker jeg at tenk om jeg går glipp av mitt livs kjærlighet fordi jeg ikke lar det utvikle seg. Mange rundt meg som sier at det kom etterhevrt, men hvor lenge skal man prøve når det føles mer ut som et vennskap enn noe romantisk Ts Anonymkode: 36f11...bf6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har egentlig aldri gitt det en ordentlig sjanse når forelskelsen/fysiske tiltrekningen mangler, men så tenker jeg at tenk om jeg går glipp av mitt livs kjærlighet fordi jeg ikke lar det utvikle seg. Mange rundt meg som sier at det kom etterhevrt, men hvor lenge skal man prøve når det føles mer ut som et vennskap enn noe romantisk Ts Anonymkode: 36f11...bf6 Var akkurat slik jeg også tenkte.. Han var jo en ordentlig type som jeg nok kunne fått et fint liv sammen med. Og jeg ville definitivt ha angret om jeg ikke prøvde. Men når den fysiske tiltrekningen manglet så gikk det jo ut over andre ting i lengden.. Sexen ble fort en rutinesak uten gnister og lidenskap(for meg altså, for han var jo alt topp). Klesstilen hans ble et lite irritasjonsmoment for oss begge, for han ble irritert over at jeg ikke syntes at skitne tursko passet seg på en romantisk middag i byen og sånne ting det var jo noe jeg fint kunne oversett og sikkert levd godt med, men det ødela mye av lysten min på han. Anonymkode: 6a284...645
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var akkurat slik jeg også tenkte.. Han var jo en ordentlig type som jeg nok kunne fått et fint liv sammen med. Og jeg ville definitivt ha angret om jeg ikke prøvde. Men når den fysiske tiltrekningen manglet så gikk det jo ut over andre ting i lengden.. Sexen ble fort en rutinesak uten gnister og lidenskap(for meg altså, for han var jo alt topp). Klesstilen hans ble et lite irritasjonsmoment for oss begge, for han ble irritert over at jeg ikke syntes at skitne tursko passet seg på en romantisk middag i byen og sånne ting det var jo noe jeg fint kunne oversett og sikkert levd godt med, men det ødela mye av lysten min på han. Anonymkode: 6a284...645 Ja, og spesielt hvis han er mer interessert enn meg. Blir raskt for myr fysisk når man ikke er der helt selv. Hvertfall slik det føltes for meg. Haha, det er ikke greit når man skal ut å spise. Enig med deg Ts Anonymkode: 36f11...bf6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Voldsomt til svar i denne tråden min da Ingen fler som har synspunkter å dele? Ts Anonymkode: 36f11...bf6
Gjest Vevila Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Jeg er nødt til å finne han fysisk tiltrekkende, men jeg trenger ikke å være forelsket.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #9 Skrevet 30. juli 2016 Mann her og går aldri inn i et forhold uten at jeg har sterke følelser for dama. Hvorfor i alle dager skulle jeg bli sammen med en dame jeg ikke har skikkelige følelser for? Det høres, for meg, helt merkelig ut. Anonymkode: c821f...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå