AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Hvor lang tid tar det før man får svar på klage på eksamenskarakter egentlig? Det er snart to måneder siden jeg sendte klagen. Fikk da bekreftelse på mail om at den hadde blitt sendt. NTNU. Første gang jeg klager. Anonymkode: c0915...759
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tar det før man får svar på klage på eksamenskarakter egentlig? Det er snart to måneder siden jeg sendte klagen. Fikk da bekreftelse på mail om at den hadde blitt sendt. NTNU. Første gang jeg klager. Anonymkode: c0915...759 Jeg klaga en gang, tror ikke det tok 2 mnd å få svar...Bør kanskje ikke ta lengre tid enn en noral sensurfrist. Jeeg ville ha tatt kontakt å hørt om de har glemt meg. Anonymkode: 24311...6c9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Den 29. juli 2016 at 12.30, AnonymBruker skrev: Jeg klaga en gang, tror ikke det tok 2 mnd å få svar...Bør kanskje ikke ta lengre tid enn en noral sensurfrist. Jeeg ville ha tatt kontakt å hørt om de har glemt meg. Anonymkode: 24311...6c9 Har nå tatt kontakt og venter på svar. Typisk min flaks om de har glemt meg... Kan ikke tenke meg at det er vanlig? Anonymkode: c0915...759
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har nå tatt kontakt og venter på svar. Typisk min flaks om de har glemt meg... Kan ikke tenke meg at det er vanlig? Anonymkode: c0915...759 Nei, det er absolutt ikke vanlig. Jeg synes for øvrig det er kritikkverdig at klageprosessen kan ta over to måneder. Det er ingenting som tilsier at det er nødvendig å la det gå over en så lang periode. Anonymkode: 2818f...fce
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Fikk du en bekreftelse på at de har mottatt klagen din? Det fikk jeg når jeg klagde ved UiB iallfall. Anonymkode: 432f7...abf
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du en bekreftelse på at de har mottatt klagen din? Det fikk jeg når jeg klagde ved UiB iallfall. Anonymkode: 432f7...abf Den 29. juli 2016 at 12.26, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tar det før man får svar på klage på eksamenskarakter egentlig? Det er snart to måneder siden jeg sendte klagen. Fikk da bekreftelse på mail om at den hadde blitt sendt. NTNU. Første gang jeg klager. Anonymkode: c0915...759 Anonymkode: 2818f...fce
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk du en bekreftelse på at de har mottatt klagen din? Det fikk jeg når jeg klagde ved UiB iallfall. Anonymkode: 432f7...abf Ja, det kom en automatisk kvittering på mail rett etter at klageskjemaet var innsendt. Jeg oppdaterer her når jeg får svar. Anonymkode: c0915...759
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 Ok, da fikk jeg svar fra NTNU. De sier at på grunn av sommerferie tar disse tingene ekstra lang tid, og at jeg sikkert får svar snart... Altså, det er to måneder siden jeg sendte klagen. Om man forholder seg til klagefristen, er det 6 uker siden den gikk ut. Og en annen ting er at jeg har konteeksamen i dette faget om FEM dager, slik at svaret jeg får på klagen ikke har noen betydning for noe som helst uansett nå. (Jeg strøk på eksamen i vår og mener det var urettferdig vurdert, derav klagen.) Sukk. Anonymkode: c0915...759
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #9 Skrevet 11. august 2016 Rettelse: Klagefristen gikk også ut for ca åtte uker siden da jeg ser at fristen for å klage er én uke etter sensur. Jeg sendte uansett inn klagen tre dager før fristen gikk ut. Er det noen flere her som har klaget på eksamenskarakter før, og kan si noe om hvor lang tid det tok før dere fikk svar? Anonymkode: c0915...759
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #10 Skrevet 11. august 2016 Ring Studenttinget https://www.studenttinget.no/kontakt-oss/ for hjelp. For du må jo faktisk få svar før konten. Anonymkode: 1b30d...8a3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #11 Skrevet 11. august 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring Studenttinget https://www.studenttinget.no/kontakt-oss/ for hjelp. For du må jo faktisk få svar før konten. Anonymkode: 1b30d...8a3 Takk for tips! Anonymkode: c0915...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå