AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 som teksten sier jeg har brutt med mine foreldre. Har ikke snakket med de på snart 2 år. Hele livet har min mor alltid drevet en makt kamp mot meg. Det har aldri vært ros eller skryt å få. Hun har alltid konkurrert med meg . I form av når jeg fikk min første jobb så var hun kjempe fornøyd med at jeg tjente mindre en henne. Mitt første hus , var ikke bra nok for henne. Fikk meg ny jobb og tente da mer en henne. Da var helvete løs. Jeg har 2 barn fra mitt første forhold.barnebarna forskjellsbehandler hun. Noe som har resultert i at de ikke vil ha kontakt med sine besteforeldre . Jeg og min da værende mann gikk fra hverandre for 3 år siden. Jeg dro da hjem til mine foreldre for å spørre om litt råd mtp at jeg skulle starte på nytt. Der var det ingen råd å få. Fikk kun til svar at går du fra han så vil vi ikke ha noe mer med deg å gjøre. Tenkte at det var bare nok en tom trussel . Minste jenta mi ble konfirmert for et par år siden da lagde hun mye styr. Hun skjelte blant annet ut søsteren sin som nylig var blitt enke . Og sa at det fortjente hun. Hun sa og sier mye stygge ting.ingen i familien som vil ha noe ned hun å gjøre . Men hun innser ikke selv at hun trenger hjelp. Jeg og min nye mann fikk et barn sammen .1 mnd etter fødselen , fikk jeg bekymrings melding fra barnevernet . -omsorgssvikt - saken ble henlagt med en gang da de skjønte at min såkalte mor løy. Min mor har blandt annet løyet om at jeg var narkoman. Det fikk jeg vite av min sjef så hadde hørt det. Han bare lo å sa viste ikke at du var narkoman, du klarer deg jammen godt . Han viste storyen om henne .da jeg har lagt inn på jobb at jeg tar ikke i mot tlf eller besøk fra hun. Jeg er adoptert og har fått slengt i meg så mangen ganger,at deg skulle det ha vært retur rett på. Vi har fått dårlig valuta for pengene. Finnes en haug med eksempler på at hun og min far har vært stygge mot meg og alle andre i familien Det er vondt å leit å se tilbake på. Men jeg har heldigvis en fantastisk mann og hans familie som stiller opp 100% for meg og barna . Og min x mann og hans familie er fantastisk .min far er likedan. Han støttet min mor i ett og alt . Håper en gang min mor vil forandre seg. Vet det ikke vil skje men er lov å håpe Anonymkode: b0627...d1a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Leit å høre, men jeg forstår deg veldig godt at du har brutt med foreldrene dine. Dette er bare ikke god oppførsel. Jeg sliter selv med mine foreldre, men de er på langt nær så ille som det der. Kos deg med mannen din og resten av familien, sett pris på de som setter pris på deg! Anonymkode: 3f270...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå