AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg har blitt kjent med og snakket litt med en på facebook også spurte jeg om å henge sammen og han sa ja men han var travel akkurat nå. Det var for en måned siden. Nå når jeg skriver noe får jeg ikke svar, på messenger står det ikke engang sett på meldinger selv om det står han er på hadde det var rart å søke opp mobil nummeret hans på gulesider også sendt han tekst melding? Er snakk om å bli venn Anonymkode: bba05...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 29. juli 2016 #2 Del Skrevet 29. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt kjent med og snakket litt med en på facebook også spurte jeg om å henge sammen og han sa ja men han var travel akkurat nå. Det var for en måned siden. Nå når jeg skriver noe får jeg ikke svar, på messenger står det ikke engang sett på meldinger selv om det står han er på hadde det var rart å søke opp mobil nummeret hans på gulesider også sendt han tekst melding? Er snakk om å bli venn Anonymkode: bba05...dea Tror du skal ha litt selvrespekt og bare godta at han ikke er interessert i kontakt. Å mase og oppsøke han videre blir dumt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 31. juli 2016 #3 Del Skrevet 31. juli 2016 Den 29. juli 2016 at 11.39, AnonymBruker skrev: hadde det var rart å søke opp mobil nummeret hans på gulesider også sendt han tekst melding? Er snakk om å bli venn Anonymkode: bba05...dea Ja, det hadde vært over the top og veldig rart. Jeg hadde ikke likt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå