medlem1001 Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Hei. Legger ved en test. Er 9 dpo. Vet ikke om jeg håper så mye at jeg ser det jeg vil, eller om det faktisk er noe. Test fra ebay. Den nederste testen er ikke brukt.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Kan du ta et bedre bilde? Hvis du gjør det: det er en stor tråd for dette, der får du raske kyndige svar! Sa hadde lagt ut bildet i den. Samletråd for tolking av gravitetstester tror jeg den heter.. Anonymkode: f4882...af5
medlem1001 Skrevet 29. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ta et bedre bilde? Hvis du gjør det: det er en stor tråd for dette, der får du raske kyndige svar! Sa hadde lagt ut bildet i den. Samletråd for tolking av gravitetstester tror jeg den heter.. Anonymkode: f4882...af5 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ta et bedre bilde? Hvis du gjør det: det er en stor tråd for dette, der får du raske kyndige svar! Sa hadde lagt ut bildet i den. Samletråd for tolking av gravitetstester tror jeg den heter.. Anonymkode: f4882...af5 Takk for svar. Resultatet endret seg til svakere etter en halvtime så vet ikke om jeg kan stole på å ta et nytt bilde :-/ skal legge inn på den andre tråden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå