AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Visste ikke hva jeg skulle ha som overskrift☺️ Jeg har tenkt litt på om det kan være en sammenheng med at man er mer produktiv enkelte måneder i året enn andre? Jeg har født 3 ganger og 2 kom i september og et barn i juni. Noen som har noen tanker/erfaringer med dette? Anonymkode: 5ee43...cf9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Det er jo umulig å vite, så kan bare spekulere, men for min del har jeg har vært gravid 6 ganger(men har hatt 2 sa og 1 ma) og alle gangene har jeg blitt gravid mellom mars og august. Har prøvd flere ganger utenom disse mnd også, men ikke blitt gravid. Anonymkode: 09f74...406
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo umulig å vite, så kan bare spekulere, men for min del har jeg har vært gravid 6 ganger(men har hatt 2 sa og 1 ma) og alle gangene har jeg blitt gravid mellom mars og august. Har prøvd flere ganger utenom disse mnd også, men ikke blitt gravid. Anonymkode: 09f74...406 Takk for svar. Jeg glemte at jeg har hatt en ma og skulle da hatt termin i juni. Det er nok kun spekulasjon og kanskje bare tilfeldigheter. For min del så stemmer det siden jeg har prøvd å bli gravid andre måneder i året og kun har blitt gravid fra sept-des. Anonymkode: 5ee43...cf9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Med hel,halv og stesøsken,så har 5 bursdag i juli,og 1 i juni. Anonymkode: 83cf7...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå