Gå til innhold

Jubileumsalbum - idear?


Pip

Anbefalte innlegg

Mamma og pappa feirar snart søvbryllaup. I den anledning tenkte eg å lage eit album til dei, med minne frå dei 25 åra. Det eg har tenkt på er å ha ei side for kvart år. Ha eit bilde på kvar side (tenkte å ha bilde av dei to saman for kvart år, frå ei oppleving det året. Kva trur de om det?), og så tenkte eg å ha med ei stor nyheitshending det året.

Nokre tankar om dette? Evt. forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeidé, Pip!

Hvis du er på jakt etter nyhetshendelser, så sjekk bøkene "Hvem, Hva, Hvor" (stoooore juleslagere på 70- og 80-tallet, du finner dem sikkert på biblioteket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Ingeborg!

Sjølvsagt må eg finne 'Hvem, Hva, hvor'! Det er jo brilliant - håpar berre dei har alle 1980-1994 på biblioteket... :wink:

Dessutan må eg gå på snikjakt i mamma og pappa sine fotoalbum når eg skal heim neste gong - eg har ikkje så mykje å bidra med på fotofronten før omtrent 1990... :)

Ellers trur eg dette skal bli kjekt å pusle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke finner "Hvem Hva Hvor", så stikk i avis-arkivet til BT. Der finner du lokale nyheter også, kan være vel så aktuelt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke finner "Hvem Hva Hvor"' date=' så stikk i avis-arkivet til BT. Der finner du lokale nyheter også, kan være vel så aktuelt det.[/quote']

:) Oi - kanskje eg kunne funne nyheiter frå bryllaupsdagen deira kvart år? Det hadde vel vore tøft vel? Humhum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, dette hørtes ut som et stort prosjekt! De blir nok kjempe glad for det (men jeg blir helt svett av omfanget...)

Til min fars og til min mors 60 års dag (forskjellige dager og år altså) så sendte jeg ut brev til bekjente og familie og spurte om de hadde spesielle bilder. Fikk f.eks. et gammelt bilde av pappa i russebilen i 1957, et kompisbilde fra 20 årene på Rhodos osv, så du kan vurdere det. Da vil du få bilder (påregn penger på kopiering, porto til å sende bilder tilbake) foreldrene dine aldri kanskje har sett som er festlige! Det var en veldig stor suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var òg ein glimring idè, Imax - trur eg lagrar den i bakhovudet til eit seinare høve. Trur i grunnen det blir nokså gjennomførbart dette - har allereie funne ein del bilde eg vil bruke, og mannen vil gjerne gå i avisarkivet og kikke... Jepps, trur det blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...