AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Hei! Min kjæreste skal snart til Terningmoen(?) på rekrutt til garden. Nytt av året er jo at jenter er vernepliktige de og, så regner med det kommer til å være en del jenter der. Må jenter og gutter ligge på samme rom under rekrutt og i garden? Føler med dødssjalu og teit her jeg sitter nå, men man blir jo fort veldig godt kjent med de eventuelle jentene man sover med, og dette er da min reaksjon. Noen som vet om de har noen valgfrihet? Anonymkode: 090d3...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Ja, de deler rom. Noe kjæresten din ikke kan noe for. Det du ikke gjør er å kjefte og smelle han på han pga din usikkerhet og urealistisk behov. Anonymkode: 045a8...ecc 9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, de deler rom. Noe kjæresten din ikke kan noe for. Det du ikke gjør er å kjefte og smelle han på han pga din usikkerhet og urealistisk behov. Anonymkode: 045a8...ecc Min usikkerhet kommer av at han gjentatte ganger har vært utro, så den suger jo litt da... Menmen Anonymkode: 090d3...9e3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min usikkerhet kommer av at han gjentatte ganger har vært utro, så den suger jo litt da... Menmen Anonymkode: 090d3...9e3 Om han har vært utro gjentatte ganger er han jo ikke noe å samle på uansett. Anonymkode: 24f2a...df8 34
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om han har vært utro gjentatte ganger er han jo ikke noe å samle på uansett. Anonymkode: 24f2a...df8 Ja, også blander du inn de personlige meningene dine og legger frem at jenter aldri skal føle noe. Det begynner å bli typisk KG-sykt. Bare sånn at du VET det, så kan man være usikker i slike tilfeller, uten at man er s.p.r.ø Anonymkode: 04221...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Hei. Ja, man deler rom i garden. Jeg var inne nylig.. Det hendte nok flere ganger når flertallet på mixed-rommet reiste hjem på perm i helgene at hun og han på det rommet ble igjen i leiren, dro ut på byen sammen og koste seg på rommet om natten.. I militæret knytter man bånd fort og lærer å kjenne hverandre inngående, i stressede og fysisk slitsomme omgivelser. Naturlig da at en gutt og jente lettere kan bli betatt av hverandre når man kommer så tett opp til hverandre. Anonymkode: f4755...f13 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Ja, man deler rom i garden. Jeg var inne nylig.. Det hendte nok flere ganger når flertallet på mixed-rommet reiste hjem på perm i helgene at hun og han på det rommet ble igjen i leiren, dro ut på byen sammen og koste seg på rommet om natten.. I militæret knytter man bånd fort og lærer å kjenne hverandre inngående, i stressede og fysisk slitsomme omgivelser. Naturlig da at en gutt og jente lettere kan bli betatt av hverandre når man kommer så tett opp til hverandre. Anonymkode: f4755...f13 For et betryggende svar for ts.. Har han vært utro flere ganger og dette gjør deg usikker, utrygg og sjalu i situasjoner i ettertid burde du heller vurdere om dette er noe du vil fortsette å leve med. Jeg har vært der selv, og det ble for mye for meg med så mye usikkerhet, så jeg måtte gå før det ble for ille. Begynte å få tendenser til angst. Anonymkode: f6aa9...546 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et betryggende svar for ts.. Har han vært utro flere ganger og dette gjør deg usikker, utrygg og sjalu i situasjoner i ettertid burde du heller vurdere om dette er noe du vil fortsette å leve med. Jeg har vært der selv, og det ble for mye for meg med så mye usikkerhet, så jeg måtte gå før det ble for ille. Begynte å få tendenser til angst. Anonymkode: f6aa9...546 Men det er jo sant da. Opplevde selv at de få damene som var i troppen min, var noen utrolig løse kvinnfolk. Hun ene ble busta helg etter helg, med en ny fyr. Er som å være i godteributikken for enkelte damer. Anonymkode: f51f7...474 5
Gjest Rocka69 Skrevet 29. juli 2016 #9 Skrevet 29. juli 2016 Uansett, TS, soldater kan ikke velge når de er inne til førstegangstjeneste, prøver man å nekte så blir det refs. Og kontakter du Forsvaret pga av dette, så vil dette komme på ditt militære rulleblad - som kan føre til at hvis du blir kalt til til førstegangstjeneste så får du problem - eller at de gir deg stempelet Psykisk Ustabil, og du slipper førstegangstjenesten, men husk at denne kan følge deg videre i det sivile liv - skal du senere i livet søke jobber som medfører sikkerhetsklarering - så vil dette innhentes av Forsvaret(som har ansvaret for sikkerhetsklarering også av folk som aldri har vært i nærheten av Forsvaret) - og pang du får ikke sikkerhetsklarering, og du får ikke jobben - og hvis du allerede er i en jobb som plutselig krever sikkerhetsklarering så kan du faktisk miste jobben. Kontakter du Forsvaret, så kan dette også havne på kjæresten din sitte rulleblad, om at han søker kontakt med psykisk ustabile mennesker og han vil kunne bli beordret om ikke ha kontakt med deg og vil bli ekstra undersøkt i forbindelse med senere sikkerhetserklæringer. I Forsvaret betraktes man nemlig som Grønn (grønn kanonføde som er Forsvarets eiendom, som har full kontroll på ditt liv og død så lenge du er i tjeneste) og ikke kjønn. Men til trøst, så sex er forbudt mellom soldater og mellom soldater og befal er forbudt. Før så var det også forbudt med onani. Har man sex og det blir oppdaget, så får man refs, i all offentlighet foran alle de andre soldatene i leiren. Har man andre refser fra før, så kan det bli arrest(kakebu) - og det er i basis glattcelle. Og man blir hakkekylling resten av tjenesten, og på eventuelle repetisjonsøvelser gjennom livet frem til man fyller 45. Man er faktisk vernepliktig(og det gjelder faktisk alle, selv de som ikke har vært inne til førstegangstjeneste) etter Grunnloven frem til det året man fyller 45 år, og en kan mobiliseres og kalles inn til militærtjeneste i løpet av 24 timer, og må være klar for å dø for Norges frihet frem til da - kun medisinske grunner kan føre til at du slipper unna. Så fra en er 18 år til det året man fyller 45 så kan Forsvaret kalle deg inn til tjeneste, sykepleiere, tannleger, leger, sivilingeniører/ingeniører, bilmekanikere, elektrikere, rørleggere og en del andre tekniske yrker - så vet Forsvaret allerede om folks yrker - så plutselig i en gitt situasjon så kan en bli kalt inn. Når man fyller 45, så er man endelig sivil, da kan man slappe av hvis man ikke har vært inne til førstegangstjeneste eller man ikke var inne til førstegangstjeneste og man allerede hadde en høyskole/universitetsutdannelse fra før - da blir man nemlig beordret til vernepliktig offiser - og dermed varer verneplikten like lenge som yrkesoffiserer til man er 55 år(selv om man har sluttet i Forsvaret). Så TS, du får enten bite det i deg eller droppe typen, og finne deg en ny. Blander du inn Forsvaret, så kan du skape problemer for typen, deg selv, familien din eller andre venner/venninner - husk at Forsvaret glemmer aldri. Forsvaret er et lukket samfunn, og har en del forgreninger inn i det sivile liv(ansvar for sikkerhetsklarering) som f.eks at jobben i Telenor, Evry, NRK, det lokale sykehuset eller ingeniørjobben/elektrikerjobben i selskap som har fått en kontrakt med Staten kan ryke - eller at du rett og slett kan bli oppsagt som følge av at firmaet du er ansatt i får en kontrakt med Forsvaret og kravet er at alle ansatte er sikkerhetsklarert.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #10 Skrevet 29. juli 2016 35 minutter siden, Rocka69 skrev: Uansett, TS, soldater kan ikke velge når de er inne til førstegangstjeneste, prøver man å nekte så blir det refs. Og kontakter du Forsvaret pga av dette, så vil dette komme på ditt militære rulleblad - som kan føre til at hvis du blir kalt til til førstegangstjeneste så får du problem - eller at de gir deg stempelet Psykisk Ustabil, og du slipper førstegangstjenesten, men husk at denne kan følge deg videre i det sivile liv - skal du senere i livet søke jobber som medfører sikkerhetsklarering - så vil dette innhentes av Forsvaret(som har ansvaret for sikkerhetsklarering også av folk som aldri har vært i nærheten av Forsvaret) - og pang du får ikke sikkerhetsklarering, og du får ikke jobben - og hvis du allerede er i en jobb som plutselig krever sikkerhetsklarering så kan du faktisk miste jobben. Kontakter du Forsvaret, så kan dette også havne på kjæresten din sitte rulleblad, om at han søker kontakt med psykisk ustabile mennesker og han vil kunne bli beordret om ikke ha kontakt med deg og vil bli ekstra undersøkt i forbindelse med senere sikkerhetserklæringer. I Forsvaret betraktes man nemlig som Grønn (grønn kanonføde som er Forsvarets eiendom, som har full kontroll på ditt liv og død så lenge du er i tjeneste) og ikke kjønn. Men til trøst, så sex er forbudt mellom soldater og mellom soldater og befal er forbudt. Før så var det også forbudt med onani. Har man sex og det blir oppdaget, så får man refs, i all offentlighet foran alle de andre soldatene i leiren. Har man andre refser fra før, så kan det bli arrest(kakebu) - og det er i basis glattcelle. Og man blir hakkekylling resten av tjenesten, og på eventuelle repetisjonsøvelser gjennom livet frem til man fyller 45. Man er faktisk vernepliktig(og det gjelder faktisk alle, selv de som ikke har vært inne til førstegangstjeneste) etter Grunnloven frem til det året man fyller 45 år, og en kan mobiliseres og kalles inn til militærtjeneste i løpet av 24 timer, og må være klar for å dø for Norges frihet frem til da - kun medisinske grunner kan føre til at du slipper unna. Så fra en er 18 år til det året man fyller 45 så kan Forsvaret kalle deg inn til tjeneste, sykepleiere, tannleger, leger, sivilingeniører/ingeniører, bilmekanikere, elektrikere, rørleggere og en del andre tekniske yrker - så vet Forsvaret allerede om folks yrker - så plutselig i en gitt situasjon så kan en bli kalt inn. Når man fyller 45, så er man endelig sivil, da kan man slappe av hvis man ikke har vært inne til førstegangstjeneste eller man ikke var inne til førstegangstjeneste og man allerede hadde en høyskole/universitetsutdannelse fra før - da blir man nemlig beordret til vernepliktig offiser - og dermed varer verneplikten like lenge som yrkesoffiserer til man er 55 år(selv om man har sluttet i Forsvaret). Så TS, du får enten bite det i deg eller droppe typen, og finne deg en ny. Blander du inn Forsvaret, så kan du skape problemer for typen, deg selv, familien din eller andre venner/venninner - husk at Forsvaret glemmer aldri. Forsvaret er et lukket samfunn, og har en del forgreninger inn i det sivile liv(ansvar for sikkerhetsklarering) som f.eks at jobben i Telenor, Evry, NRK, det lokale sykehuset eller ingeniørjobben/elektrikerjobben i selskap som har fått en kontrakt med Staten kan ryke - eller at du rett og slett kan bli oppsagt som følge av at firmaet du er ansatt i får en kontrakt med Forsvaret og kravet er at alle ansatte er sikkerhetsklarert. Wtf? Har TS snakka om å blande inn forsvaret? Jeg var inne i 4 år og jobba bl.a med verneplikt, sikkerhetsklarering o.l og det er ikke alt jeg kjenner igjen her. Vi driver heller ikke å skriver ned i rullebladene til folk om dama er ustabil eller ikke. Det er soldatens problem. Ikke forsvarets. Anonymkode: bf917...27c 7
Jus sanguinis Skrevet 29. juli 2016 #11 Skrevet 29. juli 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler med dødssjalu og teit her jeg sitter nå, men man blir jo fort veldig godt kjent med de eventuelle jentene man sover med, og dette er da min reaksjon. Anonymkode: 090d3...9e3 Kulturmarxister tar ikke hensyn til jenters følelsesliv, de vil kun skape et samfunn i sitt bilde uavhengig av de menneskelige kostnadene det innebærer. Så ja, han blir nød til å dele soverom med jenter, uavhengig av hva både han og du vil. Det er ingenting hverken han eller du kan gjøre med det, annet enn å stemme på et politisk parti som ikke ønsker at staten skal blande kjønnene på denne måten. Endret 29. juli 2016 av Jus sanguinis 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #12 Skrevet 29. juli 2016 Hæ??! Deler jenter og gutter rom i forsvaret? Høres ut som verdens dummeste ide. Må jo garantert bli masse drama, sjalusi, intriger og seksuelle forhold på kryss og tvers. Anonymkode: 70963...411 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #13 Skrevet 29. juli 2016 Ja. Vi hadde tre jenter og tre gutter på hvert rom. Vår stemning og relasjon i troppen var at vi var som 30 søsken, så der skjedde det ikke annet enn klemmer og klapp på skulderen en gang i blant. Når begalet begynte å spekulere i kjærlighetsrelasjoner tror jeg vi alle ble kvalm av tanken. Anonymkode: de3ba...ec8 1
WubWub Skrevet 29. juli 2016 #14 Skrevet 29. juli 2016 De bor på samme rom ja, og studier har vist at det forekommer mye sex på disse rommene da jenter av natur blir opphisset av gutter i uniform.
herremann Skrevet 29. juli 2016 #15 Skrevet 29. juli 2016 Deler rom? Sex? Er tydeligvis mye som har endra seg på de få årene siden jeg hadde verneplikt. Kvinnene hadde separate rom, toalett og dusj som verken mannlig befal eller soldater hadde tilgang til. Befalet kom jo konstant busende inn uanmeldt på rommene til guttene. Ble man tatt for onanering på rom eller toalett ble man ydmyka foran 300 soldater neste morra ved oppstillig, samt bot og fikk det på det militære rullebladet. Skjønner ikke hvordan folk liksom skal greie å ha sex på rommene.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #16 Skrevet 29. juli 2016 22 minutter siden, WubWub skrev: De bor på samme rom ja, og studier har vist at det forekommer mye sex på disse rommene da jenter av natur blir opphisset av gutter i uniform. Tull. I Forsvaret blir du immun mot uniform. Dessuten går man i private klær i fritiden. Anonymkode: de3ba...ec8
Sh999 Skrevet 29. juli 2016 #17 Skrevet 29. juli 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Min kjæreste skal snart til Terningmoen(?) på rekrutt til garden. Nytt av året er jo at jenter er vernepliktige de og, så regner med det kommer til å være en del jenter der. Må jenter og gutter ligge på samme rom under rekrutt og i garden? Føler med dødssjalu og teit her jeg sitter nå, men man blir jo fort veldig godt kjent med de eventuelle jentene man sover med, og dette er da min reaksjon. Noen som vet om de har noen valgfrihet? Anonymkode: 090d3...9e3 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Min kjæreste skal snart til Terningmoen(?) på rekrutt til garden. Nytt av året er jo at jenter er vernepliktige de og, så regner med det kommer til å være en del jenter der. Må jenter og gutter ligge på samme rom under rekrutt og i garden? Føler med dødssjalu og teit her jeg sitter nå, men man blir jo fort veldig godt kjent med de eventuelle jentene man sover med, og dette er da min reaksjon. Noen som vet om de har noen valgfrihet? Anonymkode: 090d3...9e3 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Min kjæreste skal snart til Terningmoen(?) på rekrutt til garden. Nytt av året er jo at jenter er vernepliktige de og, så regner med det kommer til å være en del jenter der. Må jenter og gutter ligge på samme rom under rekrutt og i garden? Føler med dødssjalu og teit her jeg sitter nå, men man blir jo fort veldig godt kjent med de eventuelle jentene man sover med, og dette er da min reaksjon. Noen som vet om de har noen valgfrihet? Anonymkode: 090d3...9e3 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Min kjæreste skal snart til Terningmoen(?) på rekrutt til garden. Nytt av året er jo at jenter er vernepliktige de og, så regner med det kommer til å være en del jenter der. Må jenter og gutter ligge på samme rom under rekrutt og i garden? Føler med dødssjalu og teit her jeg sitter nå, men man blir jo fort veldig godt kjent med de eventuelle jentene man sover med, og dette er da min reaksjon. Noen som vet om de har noen valgfrihet? Anonymkode: 090d3...9e3 Kjære deg TS, jeg skjønner deg veldig godt her, du er ikke teit som tenker sånn bare så det er sagt! Men du har ikke annet valg her enn og stole på typen din, ellers blir du sprø! Hvis det er du som betyr noe for han så er han ikke utro, hvis han derimot er det så er han heller ingenting og samle på! Du er da verdt mer enn det. Prøv og få opp selvtillitten og ikke vis at du er sjalu til han, da vil du bli mer atraktiv for han også😊 det er en særdeles viktig ingrediens i et forhold å kunne stole på hverandre! Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #18 Skrevet 29. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, også blander du inn de personlige meningene dine og legger frem at jenter aldri skal føle noe. Det begynner å bli typisk KG-sykt. Bare sånn at du VET det, så kan man være usikker i slike tilfeller, uten at man er s.p.r.ø Anonymkode: 04221...5ad Dersom man er sammen med en som har vært utro gjentatte ganger så er man s.p.r.ø. Anonymkode: 838f6...b50 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #19 Skrevet 29. juli 2016 1 minutt siden, Sh999 skrev: Kjære deg TS, jeg skjønner deg veldig godt her, du er ikke teit som tenker sånn bare så det er sagt! Men du har ikke annet valg her enn og stole på typen din, ellers blir du sprø! Hvis det er du som betyr noe for han så er han ikke utro, hvis han derimot er det så er han heller ingenting og samle på! Du er da verdt mer enn det. Prøv og få opp selvtillitten og ikke vis at du er sjalu til han, da vil du bli mer atraktiv for han også😊 det er en særdeles viktig ingrediens i et forhold å kunne stole på hverandre! Masse lykke til! Du fikk visst ikke med deg at han hadde vært utro flere ganger nei... Anonymkode: 838f6...b50 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #20 Skrevet 29. juli 2016 Noen som kan komme med kildehenvisning på at kvinner og menn deler som under førstegangstjeneste? Anonymkode: 2af43...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå