Gjest Linnèa Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 Hvordan i all verden er resultatslisten???????? "Vær sammen, gjør ting sammen, snakk sammen, lek sammen, oppdag verden sammen". "Dyrk egne interesser, gi hverandre space, realiser deg selv, kjenn på det å savne hverandre". "Møt hverandre på halvveien, finn en gyllen middelvei, snakk om det, lytt, forstå, aksepter, ELSK!!!" Er det rart at man blir en smule forvirret i dette stategiske spillet så fint kallt "kjærlighet"... Jeg må innrømme at jeg til tider har spilt dette spillet råere enn rått. Vært en utspekulert liten j.... Til tider har det ikke vært mulig å tenke på "lagets"beste. Men man har derimot måttet redde sitt eget skinn og ære for å kunne ha stoltheten i behold. På hjemmebane har man jo ofte lett for å gi full gass. Dette er naturlig da man føler seg trygg. Dessverre har det vist seg gang på gang at det har tippet over til overmod, noe som har slått tilbake med det samme i form av nederlag. På bortebane derimot er det ofte mer nerver med i bildet, og det er da ikke lett å vise sin sanne side, slippe seg løs og kjøre på. Forventningspresset er nesten ikke til å bære, og dette resulterer ofte i at laget må vende nesen hjemover med tap, frustrasjoner og konflikter. Etter hjemkomsten er det vanlig prosedyre å gå igjennom dagens/kveldens dyst med en analyserende og noe irritert tone. Dette for at vi skal komme bedre ut av det neste gang. Og forhåpentligvis ha lært noe... Jeg har derfor kommet frem til at uavgjort er å foretrekke. Dette resultatet viser klart og tydelig at alle mann har gjort sitt beste. Man er da som regel venner og forlikt etter endt kamp. Begge vil da føle at de har kommet et lite stykke på vei, og forhåpentligvis ha masse energi til en eventuell avgjørende match. Lykke til med VM i kjærlighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå