Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #1 Del Skrevet 9. november 2004 Noen av dere som har lagt på dere av p-piller? Bare lurer på om kiloene går av etter at en slutter med p-piller, eller om det er kilo som er kommet for å bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. november 2004 #2 Del Skrevet 9. november 2004 Har ikke lagt på meg et eneste kilo av p-pillene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 9. november 2004 #3 Del Skrevet 9. november 2004 Har ikke lagt på meg et eneste kilo av p-pillene. Så flott for deg, da. Min erfaring (utifra meg selv om mine venninner), er at mna gjerne legger på seg et par kg, og de går ikke vekk av seg selv når man slutter på p-pillen, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 9. november 2004 #4 Del Skrevet 9. november 2004 Har ikke lagt på meg et eneste kilo av p-pillene. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. november 2004 #5 Del Skrevet 9. november 2004 jeg la heller ikke på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. november 2004 #6 Del Skrevet 9. november 2004 Min erfaring er helt motsatt. Av alle jeg kjenner som bruker p-piller er det kun én som har lagt på seg, og da kun 2 kg (alle tåler 2 kg ekstra). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 9. november 2004 #7 Del Skrevet 9. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. november 2004 #8 Del Skrevet 9. november 2004 Legen min fortalte meg at det var vanlig å legge på seg rundt 2 kg. Dette trengte ikke å skje før nærmere et år var gått. JEg har nå sluttet med p-piller, etter at jeg har lagt på meg 6 kg. (vet det er pga dem, har spist og trent det samme) merker også at humøret mitt er mer stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. november 2004 #9 Del Skrevet 10. november 2004 jeg har gått på trionetta i fem år, og kort sagt, jeg tror heller jeg har vokst litt på de årene enn å legge på meg, så er vanskelig å si.. Men jeg sluttet med p-piller for noen måneder siden, og da merket jeg at jeg gikk lettere ned igjen? hmm.. ikke enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. november 2004 #10 Del Skrevet 10. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 10. november 2004 #11 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg la ikke på meg et gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikita Skrevet 10. november 2004 #12 Del Skrevet 10. november 2004 jeg la heller ikke på meg noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 10. november 2004 #13 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg la på meg etter jeg begynte på pillene, men ikke pga dem :-) Trodde ikke det hadde noe sammenheng mellom p piller og det å legge på seg? Jeg har ihvertfall gått ned 8 kilo uten problem selv om jeg har gått på pillen, så det er fullt mulig å ta av seg kilo også når en går på dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 11. november 2004 #14 Del Skrevet 11. november 2004 Kan man legge på seg av å slutte på pillen da ? Sluttet for ca tre uker siden og holdt på å steile da jeg veide meg i dag. Veier meg ikke så ofte, men tror jeg har lagt på meg 5-6 kg på ca en måned. (Har ikke lagt om trenings-eller spisevaner-) :evil: Kan p-pille slutt være en grunn eller holder jeg på å forfalle totalt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 12. november 2004 #15 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg la på meg når jeg begynte, og tok av meg når jeg slutta. Det er en av de mange andre bivirkningene med den dritten vi jenter driver å stapper i oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå