Gå til innhold

P-piller

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen av dere som har lagt på dere av p-piller?

Bare lurer på om kiloene går av etter at en slutter med p-piller, eller om det er kilo som er kommet for å bli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lagt på meg et eneste kilo av p-pillene.

Så flott for deg, da.

Min erfaring (utifra meg selv om mine venninner), er at mna gjerne legger på seg et par kg, og de går ikke vekk av seg selv når man slutter på p-pillen, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er helt motsatt. Av alle jeg kjenner som bruker p-piller er det kun én som har lagt på seg, og da kun 2 kg (alle tåler 2 kg ekstra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen min fortalte meg at det var vanlig å legge på seg rundt 2 kg. Dette trengte ikke å skje før nærmere et år var gått.

JEg har nå sluttet med p-piller, etter at jeg har lagt på meg 6 kg. (vet det er pga dem, har spist og trent det samme) merker også at humøret mitt er mer stabilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jeg har gått på trionetta i fem år, og kort sagt, jeg tror heller jeg har vokst litt på de årene enn å legge på meg, så er vanskelig å si.. Men jeg sluttet med p-piller for noen måneder siden, og da merket jeg at jeg gikk lettere ned igjen? hmm.. ikke enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg etter jeg begynte på pillene, men ikke pga dem :-) Trodde ikke det hadde noe sammenheng mellom p piller og det å legge på seg? Jeg har ihvertfall gått ned 8 kilo uten problem selv om jeg har gått på pillen, så det er fullt mulig å ta av seg kilo også når en går på dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man legge på seg av å slutte på pillen da ?

Sluttet for ca tre uker siden og holdt på å steile da jeg veide meg i dag.

Veier meg ikke så ofte, men tror jeg har lagt på meg 5-6 kg på ca en måned. (Har ikke lagt om trenings-eller spisevaner-) :evil:

Kan p-pille slutt være en grunn eller holder jeg på å forfalle totalt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg når jeg begynte, og tok av meg når jeg slutta. Det er en av de mange andre bivirkningene med den dritten vi jenter driver å stapper i oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...