Gå til innhold

Kan denne teipen brukes til ledninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Min telefonlader er litt kuttet av og tenker å teipe fast den delen som er litt skjært av.

Fant denne laderen, er det dette en slik en?

Endret av leo2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er laderen kuttet?

Blir det ikke brannfarlig å bare sette på en tapebit?

Anonymkode: 1e410...789

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er laderen kuttet?

Blir det ikke brannfarlig å bare sette på en tapebit?

Anonymkode: 1e410...789

Foran på ledningen.

Ja men derfor jeg spør om denne teipen over er en som beskytter mot strøm.

Skrevet

Den funker nok fint den teipen der. Det er vel bare 5 volt I en tlf lader nå om dagen. Bare Vær nøye med å ikke lage noen kortslutning noe sted så burde det gå bra..

Men kjøp deg ny lader asap, er ikke lurt å ha en amatør lappa lader I stikkontakten så dra den ut om natta og når du ikke er hjemme. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, DizzyRonson skrev:

Den funker nok fint den teipen der. Det er vel bare 5 volt I en tlf lader nå om dagen. Bare Vær nøye med å ikke lage noen kortslutning noe sted så burde det gå bra..

Men kjøp deg ny lader asap, er ikke lurt å ha en amatør lappa lader I stikkontakten så dra den ut om natta og når du ikke er hjemme. 

Jeg kan kjøpe lader via Finn? 100kr.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, leo2 skrev:

Jeg kan kjøpe lader via Finn? 100kr.

Kan du sikkert. Men er vel enklere å finne riktig lader av god kvalitet på komplett.no eller elkjop.no eller expert.no 

Eventuelt dra innom en elektro sjappe I nærheten.

Skrevet
1 minutt siden, DizzyRonson skrev:

Kan du sikkert. Men er vel enklere å finne riktig lader av god kvalitet på komplett.no eller elkjop.no eller expert.no 

Eventuelt dra innom en elektro sjappe I nærheten.

Flere som selger uoriginale ladere, men ifølge selgerne funker de bra. Tanker? Skal laderen helst være original?

Skrevet
18 minutter siden, leo2 skrev:

Flere som selger uoriginale ladere, men ifølge selgerne funker de bra. Tanker? Skal laderen helst være original?

Originale ladere er somregel blitt testet bedre og er "garantert" å virke skikkelig, tryggere i forhold til brann etc. 

Uoriginale ladere har du ofte ingen garanti på. De virker jo somregel bra. Men better safe than sorry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...