Gjest makar Skrevet 28. juli 2016 #21 Skrevet 28. juli 2016 8 minutter siden, Cathrine88 skrev: D/E, men jeg er bare 65 rundt, så det er ikke en stor størrelse. Blir like stort som 75B eller C i selve cupen. Skjønner Uansett ikke noe du er keen på skal falle ut
Aamu Skrevet 28. juli 2016 #22 Skrevet 28. juli 2016 2 minutter siden, makar skrev: Mente nipplecovers Sierøst? Jeg visste ikke hva det var engang, bruker det aldri Uansett om jeg har på vattert eller ikke-vattert BH. Spør bare kjæresten min "ser man puppene mine?" (brystvortene) og han sier nei. Selv om det ikke alltid stemmer mistenker jeg. Samme det da, pupp er pupp.
Gjest makar Skrevet 28. juli 2016 #23 Skrevet 28. juli 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Sierøst? Jeg visste ikke hva det var engang, bruker det aldri Uansett om jeg har på vattert eller ikke-vattert BH. Spør bare kjæresten min "ser man puppene mine?" (brystvortene) og han sier nei. Selv om det ikke alltid stemmer mistenker jeg. Samme det da, pupp er pupp. Hehe, du har kanskje ikke så fremtredende brystvorter? Menmen, "pupp er pupp" :D
Gjest makar Skrevet 28. juli 2016 #24 Skrevet 28. juli 2016 4 minutter siden, exictence skrev: Skulle ønske det ble mer akseptert å gå uten bh. Foretrekker å gå uten, men gjør det ikke offentlig. Pga for store bryster eller at du ikke tør?
Aamu Skrevet 28. juli 2016 #25 Skrevet 28. juli 2016 1 minutt siden, makar skrev: Hehe, du har kanskje ikke så fremtredende brystvorter? Menmen, "pupp er pupp" :D De er normale, vil jeg si, og oppfører seg normalt Idag har vel alle sett pupp, så tror ikke noen får seg sjokk hehe.
Gjest makar Skrevet 28. juli 2016 #26 Skrevet 28. juli 2016 8 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Er det noe verre med "sidepupp" enn med "oppåpupp"? Litt mer privat syns jeg, men det er kanskje fordi man er mest vant til å vise "oppåpupp"
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #27 Skrevet 28. juli 2016 Dette er en nippel: Dette kalles brystvorte: Anonymkode: c8f7c...75a 5
exictence Skrevet 28. juli 2016 #28 Skrevet 28. juli 2016 10 minutter siden, makar skrev: Pga for store bryster eller at du ikke tør? Føler at det ikke er akseptert og at brystene ser finere ut i bh.
Cuntzilla Skrevet 28. juli 2016 #30 Skrevet 28. juli 2016 Synes sidepupp kan være kult jeg =) Kanskje mer for parken enn for kjøpesenteret da, men.. Skjedd meg en gang at en pupp ramlet ut på en litt vel løs/stor tanktopp, men det var på Roskilde og der dingler det jo med peniser og pupper overalt, så ingen som brydde seg.
Gjest makar Skrevet 28. juli 2016 #31 Skrevet 28. juli 2016 13 minutter siden, Cuntzilla skrev: Synes sidepupp kan være kult jeg =) Kanskje mer for parken enn for kjøpesenteret da, men.. Skjedd meg en gang at en pupp ramlet ut på en litt vel løs/stor tanktopp, men det var på Roskilde og der dingler det jo med peniser og pupper overalt, så ingen som brydde seg. Hver sin lyst, men jeg skal ikke dømme deg for hva du vil vise frem hvor Hehe ja, det er vel uvanlig å ikke ha sett pupp, penis og/eller vagina på Roskilde.
applestories Skrevet 28. juli 2016 #32 Skrevet 28. juli 2016 Jeg synes underpupp ser fælt ut, jeg. Disse toppene som man av og til ser bilder av, men som jeg ikke kan huske å ha sett i det virkelige liv, der toppen skal nå såvidt nedenfor brystvorten og undersiden av puppen skal synes. DET er ikke noe fint.
Gjest makar Skrevet 28. juli 2016 #33 Skrevet 28. juli 2016 3 timer siden, applestories skrev: Jeg synes underpupp ser fælt ut, jeg. Disse toppene som man av og til ser bilder av, men som jeg ikke kan huske å ha sett i det virkelige liv, der toppen skal nå såvidt nedenfor brystvorten og undersiden av puppen skal synes. DET er ikke noe fint. Så fælt det hørtes ut! Kan heldigvis aldri huske å ha sett det på noen.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #34 Skrevet 28. juli 2016 Litt er flott, men for mye av det blir vulgært. Jeg tenker det samme om kløft. Jeg synes imidlertid litt sidevisning kan være veldig elegant på lange kjoler (uten utringing selvsagt) i sammenheng med åpen rygg eller blonderygg. Jeg synes også det kan være fint på lange jumpsuiter. Da må selvsagt BH utgå, men dersom brystvortene er av synlighet kan man da dekke de med slike klistere/lapper. Jeg regner imidlertid med at det du sikter til er noe helt annet enn hva jeg har i tankene når jeg leser "sidepupp". Når man reagerer på hvor mye en person viser av attributter går det vel som regel i den vulgære retningen. Anonymkode: 3b7f8...022
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #35 Skrevet 29. juli 2016 Syns det er fint jeg. https://www.instagram.com/p/4xhg9oFS1u/?taken-by=katiecassidy Anonymkode: c2e5e...1dc
Gjest makar Skrevet 29. juli 2016 #36 Skrevet 29. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det er fint jeg. https://www.instagram.com/p/4xhg9oFS1u/?taken-by=katiecassidy Anonymkode: c2e5e...1dc Litt kan være fint, men det jeg så var dessverre på dette nivået: http://prodstatics3azcdn1.purewow.com/images/articles/2014_08/Miley.jpg
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #37 Skrevet 29. juli 2016 Jeg synes det kan være fint å gå uten bh, men med mine store, flate hengepupper (70-75 F/G) er det fullstendig uaktuelt. Skulle ønske jeg kunne da... Går kun med sportsbh for å holde ting på plass og for å gjøre at de ikke ser så svære ut. Blir for vulgært når man har store pepper... Anonymkode: 6a525...b65
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #38 Skrevet 29. juli 2016 Jeg synest det er kult om damer går uten BH. Ikke noe ekkelt med det.. ( er kvinne selv og hadde ikke gått uten BH med mine D cup fordi det spretter sånn, men personlig synest jeg pupper er flott så.. ) Anonymkode: b4e37...5a3
Arabella Skrevet 29. juli 2016 #39 Skrevet 29. juli 2016 22 timer siden, makar skrev: Hver sin lyst, men jeg skal ikke dømme deg for hva du vil vise frem hvor Hehe ja, det er vel uvanlig å ikke ha sett pupp, penis og/eller vagina på Roskilde. Selv på slike festivaler skal det vel en del til at jenter viser frem vaginaen sin, ettersom den sitter innvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #40 Skrevet 29. juli 2016 Skulle ønske jeg kunne gå uten bh, men mine pupper ser ut som puppene til en 10 åe gammel overvektig gutt.. Anonymkode: 4290c...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå