Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fnyser når jeg ser pene damer gå med klær fra Cubus og Kapp Ahl!

Hallo, klærne der ser jo ikke ut! Dårlig kvalitet er det og. Jeg forstår ikke at folk unner seg så vondt!

Noen snakker om at de ikke har råd til dyrere merker,

men hallo, dette er snakk om prioriteringer.
Du trenger ikke spise middag hver dag. Bruk heller pengene på pene klær sier nå jeg.

Enig?

Anonymkode: 59908...653

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ehh, hvordan kan du se om buksa/blusen etc er fra Cubus / KappAhl?

Nei, helse er viktigere enn pene klær om man setter det på spissen som du gjør TS. Du virker veldig materialistisk og overfladisk med en slik uttalelse.

Enig i at klær med kvalitet er smartere, så greia er å ha middag hver dag, men spare over lengre tid for å ha råd til plagget. 

Anonymkode: 19b86...ffd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehh, hvordan kan du se om buksa/blusen etc er fra Cubus / KappAhl?

Nei, helse er viktigere enn pene klær om man setter det på spissen som du gjør TS. Du virker veldig materialistisk og overfladisk med en slik uttalelse.

Enig i at klær med kvalitet er smartere, så greia er å ha middag hver dag, men spare over lengre tid for å ha råd til plagget. 

Anonymkode: 19b86...ffd

Enhver med en viss smak ser da at dette ikke er kvalitet. Jeg handler mest klær fra Prada og Chanel. Her snakker man kvalitet.

Gjest BabyBlue
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enhver med en viss smak ser da at dette ikke er kvalitet. Jeg handler mest klær fra Prada og Chanel. Her snakker man kvalitet.

Nei, her snakker man troll. Men godt forsøk. 

Skrevet

:ler: 

Prøv hardere, så det blir litt bedre kvalitet på innleggene dine også. Og før du nevner det så er jeg fornøyd med Cubus-kvalitet på mine egne innlegg, men du vil vel være Chanel.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Cathrine88 skrev:

:ler: 

Prøv hardere, så det blir litt bedre kvalitet på innleggene dine også. Og før du nevner det så er jeg fornøyd med Cubus-kvalitet på mine egne innlegg, men du vil vel være Chanel.

Syns det er god kvalitet på innleggene dine jeg da ;)

Anonymkode: 81e6a...403

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig typisk at troll som ikke har peiling på eksklusive klær, trekker frem Prada og Chanel, de to eneste merkene trollet kjenner uten å google. Akkurat som når folk som ikke har peiling på filosofi flotter seg med Nietzsche og Kant. Gjesp.

Anonymkode: 15025...41d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, klærne der ser jo ikke ut! Dårlig kvalitet er det og. Jeg forstår ikke at folk unner seg så vondt!

Du trenger ikke spise middag hver dag. Bruk heller pengene på pene klær sier nå jeg.

Enig?

Hallå, lizzom, serriøst?

Anonymkode: 59627...87f

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig?

Nei

• Liker 2
Skrevet
Den 28.7.2016 at 16.37, AnonymBruker skrev:

Enig?

Åja.

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Den 28. juli 2016 at 16.37, AnonymBruker skrev:

Enig?

Hallo hallo ja! 

AnonymBruker
Skrevet

Er du blogger, ts? Du minner meg om en eller annen. Jeg klarer bare ikke få tak på hvem du er

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 28.7.2016 at 16.37, AnonymBruker skrev:

Enig?

Nei - jeg syntes man kan gjøre begge deler. Dette er da vitterlig meg ikke verdens største problem. 

Jeg hadde skjønt det hvis man brukte pengene på stoff, eller alkohol akkurat slik du presenterer middag og klær, så nei. Ikke enig. Selv er jeg avholds fra stoff og har derfor råd til andre ting. Cubus er ikke akkurat en dyr butikk heller - det er en skikkelig drittbutikk med elendig kvalitet importert i fra fattige land. 

Anonymkode: bccfe...006

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du blogger, ts? Du minner meg om en eller annen. Jeg klarer bare ikke få tak på hvem du er

Jeg har faktisk blogg ja. Der kan dere se meg i de siste outfitene fra kvalitetsdesignere. Ingen klær fra Kapp Ahl der 😉 Har du ikke råd til kvalitet, kjøp brukte designklær. Ikke siste møte, men kvalitet 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke båt, penger og biler. Følger ikke strømmen, det har jeg ikke tid til!

Anonymkode: 7d12a...34d

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke båt, penger og biler. Følger ikke strømmen, det har jeg ikke tid til!

Anonymkode: 7d12a...34d

:hoho:

Anonymkode: 7ba62...1ef

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei jenter :) I dag var jeg og shoppet. Jeg er på ferie i Tyrkia, og fikk tak i en dritbillig Pradaveske!

Så dere som sier dere ikke har råd til merkevarer... Dra til Tyrkia! 
Dere tjener fort tilbake flybillett og overnatting pga den billige maten der og ved å hamstre merkevarer!
Her snakker vi om kvalitet :)
Jeg kjøpte meg også et par stilige solbriller fra Chanel. Gleder meg sånn til jeg kommer hjem. Da skal jeg ha fotosession og vise outfitene mine på bloggen min :)

klem <3

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei jenter :) I dag var jeg og shoppet. Jeg er på ferie i Tyrkia, og fikk tak i en dritbillig Pradaveske!

Så dere som sier dere ikke har råd til merkevarer... Dra til Tyrkia! 
Dere tjener fort tilbake flybillett og overnatting pga den billige maten der og ved å hamstre merkevarer!
Her snakker vi om kvalitet :)
Jeg kjøpte meg også et par stilige solbriller fra Chanel. Gleder meg sånn til jeg kommer hjem. Da skal jeg ha fotosession og vise outfitene mine på bloggen min :)

klem <3

Sparer, ikke tjener.

Og gratulerer.

Anonymkode: 0e965...804

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sparer, ikke tjener.

Og gratulerer.

Anonymkode: 0e965...804

Wrong! Man kan ikke si at man sparer inn igjen. Det ligger litt i "en krone spart er en krone tjent"...

og man "tjener" på en måte tilbake da.
La oss si at du må betale 10 tusen for reise og opphold til Tyrkia.
For å tjene inn igjen de pengene, vi sier ikke spare inn igjen....

Vi kan spare til turen.

Altså, for å tjene inn igjen de pengene, så må vi gjøre noen smarte "kjøp" som vi ellers ville gjort.. men mye dyrere i Norge.

Så - vi må altså kjøpe ting som i Norge hadde blitt mer enn 10 tusen...

Derfor kjøper jeg dyre vesker, bukser osv, lever billig på mat, for mat er dyrt i Norge, og vi spiser masse på restaurant her, som lett kunne blitt ca. 1000 i Norge bare på et måltid!

Så hittil er jeg faktisk i overskudd... Jeg har betalt 10 tusen for reise og opphold, jeg har vært her i 3 dager og blir en uke til, 

og hittil har jeg spist på restauranter og kjøpt litt mat innimellom til bare 300 kroner, og jeg har shoppet klær til et par-tre tusen....klær som ville vært verdt 30 tusen i Norge!

Så jeg har "tjent" over 20 tusen allerede jeg :) XSTOLTX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...