Gå til innhold

Noen som kjenner til Klinikk Kontura, Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer Smartlipo (fettsuging med laser) noen som har erfaring? 

Anonymkode: c0deb...4a7

• 2 år senere...
Skrevet
På 28.7.2016 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Vurderer Smartlipo (fettsuging med laser) noen som har erfaring? 

Anonymkode: c0deb...4a7

Jeg har brukt klinikk Kontura på smartlipo og jeg vil anbefale metoden og klinikken! Jeg er kjempe fornøyd med resultatet , man føler at man er i trygge hender under inngrepet , de er veldig profesjonelle og opptatt av at kundene får en godt resultat . Man kommer seg fort igjen etter inngrepet uten store smerter , så det er en fin og skånsom metode . 

Anonymkode: 83aea...240

Skrevet

Har ikke prøvd Klinikk Kontura, men prøvd Smartlipo (på Novelaklinikken). 

Veldig greit inngrep, bare en beroligende pille og lokalbedøvelse, lå og snakket om tull og tøys med legen og koste meg med valiumrusen min jeg imens han holdt på. Å komme seg etterpå var også plankekjøring, følte meg bare jæææævlig støl som etter en hard treningsøkt, men tror knapt jeg tok en paracet. Gjorde det på en fredag og tilbake til kontorjobb på mandag uten problemer, kunne nesten gått rett på jobb igjen hadde det ikke vært for at det lekker blod og bedøvelsevæske eller hva det er fra sårene en stund. 

Man bør visst gå rundt i spanx/kompresjonstøy i en periode etterpå for å hjelpe på hevelse og for å hjelpe huden til å trekke seg sammen eller hva det var jeg leste da jeg gjorde min research, det er jo litt irriterende i seg selv. Klipp stort hull i skrittet så du slipper å dra den opp og ned hele tiden for å gå på do. Jeg brukte det ikke så mye da, legen sa det ikke var nødvendig siden jeg var ung og slank og ikke hadde tatt så mye. Så jeg gikk mest i vanlige skinny jeans på dagen som jo er litt kompresjon i seg selv, og sov med spanx. Du får masse blåmerker og hevelse, så kjøp gjerne hirudoid eller arnica om du vil bli kvitt dem fort. Silikontape og -gel til arrene er også greit å ha. 

Har også tatt tradisjonell fettsuging, og smartlipo er vesentlig bedre når det kommer til hvor kjapt man er i form igjen.

Anonymkode: f0638...022

• 4 år senere...
Skrevet

Ikke gjør det, smartlipo er bare scam! Skaper masse arrvev under huden.

Spar heller penger til ekte fettsuging. Klinikk Kontura har ødelagt kroppen min, fettet forsvant ikke i det hele tatt, men jeg fikk i stedet masse arrvev. Useriøs drittklinikk.

Anonymkode: f925f...04d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...