Gå til innhold

fagforundet Innboforsikring.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har meldt meg inn i fagforbundet, og har automatisk fått innbo forsikring, Jeg velger å ha andre forsikringer hos Tryg, men tenker da å si opp Innbo. I innbo jeg har gjennom tryg, dekker da skade på : tlf, laptop, Tv osv. 

Spørsmålet er om innbo gjennom fagforbundet dekker det samme? mobil, laptop osv.. og hvis eks skade på tlf skjer, hvor mye egenandel må jeg betale da? min søster betalte kun 1000,- gjennom Tryg Innbo. mens en som også skada tlf sin måtte ut med mer i egenandel og det var gjennom fagforbundet.. 

Noen som kan svare ? :)

Anonymkode: 9785a...228

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har meldt meg inn i fagforbundet, og har automatisk fått innbo forsikring, Jeg velger å ha andre forsikringer hos Tryg, men tenker da å si opp Innbo. I innbo jeg har gjennom tryg, dekker da skade på : tlf, laptop, Tv osv. 

Spørsmålet er om innbo gjennom fagforbundet dekker det samme? mobil, laptop osv.. og hvis eks skade på tlf skjer, hvor mye egenandel må jeg betale da? min søster betalte kun 1000,- gjennom Tryg Innbo. mens en som også skada tlf sin måtte ut med mer i egenandel og det var gjennom fagforbundet.. 

Noen som kan svare ? :)

Anonymkode: 9785a...228

Håpløst og helt umulig å svare på. Det er mange forskjellige selskaper på markedet og de har som regel alle ulike vilkår og dekninger. Er ingen her på forumet som kan svare deg. 

Du sier du har Tryg, Tryg har forskjellige typer innboforsikringer med ulike dekninger og tilleggsdekninger som er valgfri osv osv.

Det du må gjøre er å sjekke vilkårene hos Tryg, i den avtalen du har og mot den som er i fagforbundet. 

Hilsen Forsikringsrådgiveren :P

Gjest Blondie65
Skrevet

Her er betingelsene for LO Favør sin forsikring - det er denne du har gjennom fagforbundet. Det er umulig for oss andre å vite hva du har i betingelser andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...