Gå til innhold

Hvorfor er så mange bloggere alenemødre?

Freshsister

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg sa ikke at mødre med partnere ikke er opptatt av penger, men det var vel ikke det du spurte om?

Du må spørre personen som startet diskusjonen om dette - for det var ikke meg. I overskriften står det: 

Jeg tror ikke det, men folk i denne diskusjonen tror noen det. Ida Wulff, Anette Haga, Vanessa Rudjord, Hege Badendyck, Ulrikke Lund samt mange flere er ikke bare alenemødre. Det står at dem skriver om mote, sminke og kommerisielt innhold og reklame samt at de blir sponset av coverbrands, nike, Get Inspired, Asos.com, samt butikker som åhlens og lignende. Hun ene (Ulrikke Lund) påstår til og med at hun har jobbet backstage med å hjelpe til med sminke og sånt i Vogue. Mulig det? 

Nina Naustad som var på Sonias gamle blogg har møtt Karl Lagerfeld og diverse og stortrives i Monaco og London. Hun har tre barn og er gift. Ikke alenemor i følge selv selv. Hun har vært med på to videoblogger hos minmote.no.

Det står og at det er mye for dem å gjøre og at de kan bruke mange uker på alt det der (å blogge). Å ta bilder, av klær, sminke, dra til utlandet mye og sånt. :P

Så dem er ikke alenemødre i allefall.

Endret av fuglekvinnen__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lilla-damen skrev:

Eller kanskje spørsmålet er hvorfor er så mange alenemødre bloggere?

Ensomhet, håp på store penger?! En hobby som man kan bedrive hjemmefra mens barna sover osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Du må spørre personen som startet diskusjonen om dette - for det var ikke meg. I overskriften står det: 

Jeg tror ikke det, men folk i denne diskusjonen tror det. Ida Wulff, Anette Haga, Vanessa Rudjord, Hege Badendyck, Ulrikke Lund samt mange flere er ikke bare alenemødre.

Så klart kan man stille spørsmålet også omvendt. Synes bare det er interessant og ville vite hva andre tror. 

Mange som ikke er alenemødre så klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Freshsister skrev:

Så klart kan man stille spørsmålet også omvendt. Synes bare det er interessant og ville vite hva andre tror. 

Mange som ikke er alenemødre så klart. 

:) Og om det er tilfellet så gjør jo ikke det noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge alenemødre er sjelden en bemidlet og intelligent gruppe. Der andre kjendiser velger å skjerme barna alt de kan, så hiver disse bloggerne dem fremfor seg, for å tjene penger på hverdagsliv og drama. Umodent og særdeles trist for barna som i all evighet kan lese om sin egen oppvekst på nettet. Jeg er selv ung alenemamma til to, men aldri i verden om jeg hadde blogget om diagnosene til barna mine, forholdet til pappaen deres eller noe privat. Det forsvinner aldri. Mine barn skal ikke lete seg frem til hva mamma mente om pappa den 28.07.16 når de er voksne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, cherryl skrev:

Unge alenemødre er sjelden en bemidlet og intelligent gruppe. Der andre kjendiser velger å skjerme barna alt de kan, så hiver disse bloggerne dem fremfor seg, for å tjene penger på hverdagsliv og drama. Umodent og særdeles trist for barna som i all evighet kan lese om sin egen oppvekst på nettet. Jeg er selv ung alenemamma til to, men aldri i verden om jeg hadde blogget om diagnosene til barna mine, forholdet til pappaen deres eller noe privat. Det forsvinner aldri. Mine barn skal ikke lete seg frem til hva mamma mente om pappa den 28.07.16 når de er voksne. 

Det skal sies at det er en person i hele Norge som har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at det er en person i hele Norge som har gjort det.

Flere vel... Hvem pønsker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Freshsister skrev:

Flere vel... Hvem pønsker du på?

Ingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen.

Hehe, ok;) 

Noe med forumregler igjen vel...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De savner vel å dele livet sitt med en annen voksenperson og velger derfor å heller dele hele hverdagen sin offentlig på en blogg. Mye av det disse alenemødrene har til felles er jo å dele ting som mødre i forhold velger å dele med partner.

Endret av elisaday
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, elisaday skrev:

De savner vel å dele livet sitt med en annen voksenperson og velger derfor å heller dele hele hverdagen sin offentlig på en blogg. Mye av det disse alenemødrene har til felles er jo å dele ting som mødre i forhold velger å dele med partner.

Ja, det kan godt tenkes.... Er alene med barn selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...