Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 19 som sliter en del med uren hud. Jeg har ikke voldsom acne, men har en del kviser som plager meg. Jeg har brukt Silica-Epo tilskudd for hår, hud og negler i tre måneder, og jeg mener at dette har hjulpet meg å få renere hud. Jeg har ikke sett like stor forskjell på håret mitt, men neglene mine er blitt sterkere. Problemet mitt nå er at det ikke selges Silica-Epo i Norge, og jeg har bestillt det fra England, men det blir for dyrt med frakt og toll. Jeg lurer på om noen kan anbefale annet kosttilskudd som fungerer for uren hud, som jeg får tak i i Norge? Jeg har sett litt på Evelle, men finner ikke gode tilbakemeldinger. 

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette spm er skikkelig gammelt nå, men det kom opp da jeg googlet etter noe annet og det er sikkert andre som lurer hvis ikke du er her enda=)   De tilskuddene som har gått igjen når jeg har lett etter noen gode mot dette er:  L-lysine, zink og B6.  Probiotika har jeg også sett at nevnes om og om igjen. Men finnes så mange forskjellige her og mange kriterier til hva som gjør et tilskudd til bra nok, lettest for kroppen å oppta osv.   I Norge finnes jo noe som heter skinrepair (husker ikke hvem som selger det) hvor det er zink, Kollagen, Vitamin C, Ellagic Acid fra Granateple, Lycopene fra tomatekstrakt og vitamin A.  Husker ikke nøyaktig prisen nå, men tror det er mellom 2-300 for en måneds bruk.   

Anonymkode: 5d780...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...