Gå til innhold

Klær til brudgommen og hans forlover

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor vanlig er det å "matche" klærene til brudgommen og foloveren hans? Vil tro at det ser veldig stilig ut om de gjør det, samtidig er det kansje ikke så vanlig at forloveren har kjole og hvitt eller sjakett? eller?

Jeg har veldig lyst til å ha Flosshatt og stokk(forloveden er ikke begeistret for stokk).(ja jeg er gutt, ikke døm meg for å være på KG) Kan forloveren min også ha det da?

Kan man foresten ha flosshatt til sjakett eller kan det kun brukes til kjole og hvitt. Synes egentlig sjakett er finere men har lyst til å ha flosshatt.

Andre forslag til hva som er fint på brudgom og/eller forlover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes DU skal ha på deg det som DU synes er flott, jeg. Det er jo det kvinnene gjør! Det er en spesiell dag også for deg.

Forlover kan selvfølglelig ha på det samme som deg, men det kan jo bli litt dyrt, for det er jo ikke så ofte man bruker slikt? Men man kan jo leie.

Skrevet

Flosshatt og stokk hørtes kjempekult ut!!! :)

Har aldri sett sjakett og flosshatt sammen, men hvorfor ikke gå å prøve et sted og se hva du synes? Så lenge du liker det blir det sikkert bra!

-Smilepia-

Skrevet

Når mamma og pappa gifta seg så hadde pappa på seg kjole og hvitt, hans forlover hadde det, begge fedrene hadde det og min mors ene bror, det ser kjempe stilig ut på et bilde.

Min kjære har bestemt seg for å ha på seg kjole og hvitt og det skal min far også ha det, så skal vi høre med forlovern til min kjære om han kunne tenke seg å ha det.

Flosshatt og stokk er kjempe stilig å ser sikkert veldig bra ut til sjakett. En jeg kjenner skulle leie sjakket å da lurte de på om han ville ha flosshatt og stokk.

Skrevet

Det skal være flosshatt til sjakett - grå flosshatt til grå sjakett, svart eller grå flosshatt til svart. Se for deg Ascot, det er sjakett herrene går i der.

Og stokk kan man jo ha til hva som helst.

Det er selvsagt stilig dersom brudgom og forlover har samme antrekk, men det er jo ikke nødvendig (men helst bør vel brudgommen være mer pyntet enn forloveren dersom det er forskjell ;) ).

Min kommende mann ville ha sjakett og vi har kjøpt antrekket (på salg på Brudekjolen i Oslo) - han holder på å overtale forloveren sin til å leie også (har god tid foreløpig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...