AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Hva gjør dere uføretrygd om dere tjener over 60.000kr som er max grensen, setter dere av pengene på en konto? Så dere kan betale det når restskatten skal betales, siden det blir skyldig skatt, så kommer det på restskatt. Jeg vet ikke noe om hvor mye jeg tjener iblant, og snakket med nav. Dem sa jeg kunne sette det av selv og bare betale restskatten når den kom etter selvangivelsen. Burde vel være greit det, om du har kontroll over pengebruken? Anonymkode: f59a9...ed5
stan Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Hvis du vet at du kan komme til å få restskatt, så vil det lønne seg å sette pengene inn på en konto. Ikke vent med å betale til du får krav om restskatt, men betal det selvangivelsen antyder, til den fristen som står der. Da fungerer restskatten som et gratis lån. Men om det er så mye å tjene på rentene i dag, vet jeg ikke. Men penger i banken kan gi deg bedre vilkår og kredittvurdering.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 1 minutt siden, stan skrev: Hvis du vet at du kan komme til å få restskatt, så vil det lønne seg å sette pengene inn på en konto. Ikke vent med å betale til du får krav om restskatt, men betal det selvangivelsen antyder, til den fristen som står der. Da fungerer restskatten som et gratis lån. Men om det er så mye å tjene på rentene i dag, vet jeg ikke. Men penger i banken kan gi deg bedre vilkår og kredittvurdering. Takk. Anonymkode: f59a9...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå