AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Dessverre er det mange som har lett for å tro på at hvis noe vises som annonse på facebook, så er det seriøse greier. Facebook sjekker ikke seriøsiteten til sine annonsører, så lenge de får betalt...... med mindre nok folk rapporterer annonsen... de har en slik funksjon. Nå er det en reklame http://www.norhandbags.com/ Litt merkelig at absolutt alle veskene har 80 % avslag, førpris rundt 4000 og nå ca. 500... Michael Kors og andre merker.... Biter noen på dette? Det som får meg til å tenke at dette er noe tull, er at det er veldig lite opplysninger om hvem som står bak siden og butikken... og at det er så billig :D Det er to ting som kan skje - om du bestiller herfra. Vesken er slettes ikke ekte, og har dårlig kvalitet. Kanskje blir du straffet når den falske vesken blir stoppet i tollen! Du får aldri noen veske, men du har gitt fra deg kredittkortopplysninger når du skulle betale for den. Ikke minst taper du de 500 spenna - men du får ingen veske, eller - jo kanskje du får en veske, men en falsk en! Men i tillegg så blir kontoen din tappet - for nå har svindlerne nok opplysninger om deg til å bruke ditt kort! Sett regionssperre på kortet! Must must must! Anonymkode: 75017...6a7 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Du kan rapportere de til Facebook. Jeg har gjordt det et par ganger med useriøse annonser. Da har jeg fått tilbakemelding fra de at de har sjekka annonsøren og takket for rapporten. De ble utestengt. Anonymkode: 7b583...f07
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan rapportere de til Facebook. Jeg har gjordt det et par ganger med useriøse annonser. Da har jeg fått tilbakemelding fra de at de har sjekka annonsøren og takket for rapporten. De ble utestengt. Anonymkode: 7b583...f07 Liker ikke de som svindler eller selger via Facebook, men liker heller ikke at de blir rapportert. Det fører bare til at de blir mer kreative i å svindle folk. Det er bare å opprette nytt firma, så er de igang igjen. Spre heller ordet, sånn at folk blir klar over det, særlig de som er supernaive. Anonymkode: 0a4e8...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå