Gjest såret gjest Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 Har inntrykk av at det alltid er snakk om brudd på forhold når det er snakk om kjærlighetssorg. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg over han jeg ikke åpenbart ikke får. Jeg har kjent han en stund og kanskje misforstått, kanskje levd på en illusjon - og kanskje han var for grei... Nå har han gitt meg en midt i trynet. Jeg har det vondt. Er utrolig sliten og nedfor. Jeg girer meg meg opp og jobber og etterpå føler jeg meg helt tappet. Har lite sosialt overskudd og sover dårlig uten hjelp. (Kan jeg få sovepiller hos legen uten at de begynner å spørre og grave for mye?) Jeg kjenner hvordan følelsen for han herjer i meg og fatter ikke hvordan jeg skal leve uten han. Det er en grunn til at jeg ikke har gitt opp. Men jeg tror jeg må sette strek. Hvordan går det med deg 'sliten kvinne'? jeg er spent på om du har fått orden på følelsene dine, om du har det bedre. Jeg skrev svar til deg i tråden din som 'såret gjest'. Jeg har det ikke godt i det hele tatt enda Hva gjør man for å komme over sånt? har du noen gode råd?
Gjest Sliten kvinne Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 Jeg har det bedre enn før. Vi har ikke så mye kontakt annet enn når det er naturlig. Jeg tror faktisk at han har fått en kjæreste, men jeg vet ikke engang sikkert. Det var et sjokk. Jeg tror jeg fornekter det litt, kanskje fordi han var så "varm" da vi så hverandre... Menn kan være ekstremt redde for å såre, og da er vennlige, nesten flørtende og de kan unndra opplysninger. Vet du alt? Hold deg unna han totalt og treff venner. Ikke send han beskjeder og meldinger. Jeg greier faktisk nå å se at andre kan være interessante, men det er han jeg savner. Og jeg tenkere at kanskje en gang... kanskje likevel... Selv om jeg ikke går i oppløsning hvis ikke... Skriving kan fungere som terapi. Skriv morgen og kveld om hva du føler og tenker. Da får du en oversikt og kontroll. Bevisstgjøring er et steg videre. For du kan ikke dvele, du må videre.
Gjest såret gjest Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 Så godt at du har begynt å få det bedre! det er fint å lese det du skriver, det hjelper litt. Det er ikke lett å være mer forelsket enn den andre. Jeg tenker så utrolig mye på han. Hver dag, og drømmer om han om natten. Jeg ønsker å få han på avstand, må nesten på grunnlag av hva han ba meg om i siste mail vi utvekslet. Men det er ikke lett! uansett hvor mye jeg 'bestemmer' meg for det, er tankene der allikevel. Problemet mitt er og at jeg ikke har fortalt dette til noen, deriblant venninner, noe som jeg ikke tror hjelper, det å ikke si det til noen andre. Men sånn er det. Nei, jeg vet nok ikke akkurat hva han tenker. Han er en typisk mann på det området tror jeg, beskytter seg veldig. Det mest frustrerende er beskjeden jeg fikk sist, somkan tolkes på to forskjellige måter føler jeg, noen som gjør at jeg ikke vet sikkert hva han vil, og dermed er det ikke så lett å ta en retning for meg heller... (viss det er noen som helst mulighet til å sende en pm eller noe så hadde det vært fint, men det er helt opp til deg)
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #5 Skrevet 10. november 2004 ja, du kan nå meg som girlfriend nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå