Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg lurer på om noen har tips til et jente/guttenavn som funker ned et engelsk etternavn og som funker i utlandet. Liker dere navnet Karen? 

Anonymkode: aec99...616

Videoannonse
Annonse
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Karen er et nydelig navn! Særlig på engelsk. :):)  En kan godt ta imot tips, men det er som regel navnene en finner selv som en ender opp med. Så jeg synes dere burde gå for Karen.

Skrevet (endret)

Enig, Karen er veldig fint!

Endret av Lidis88
AnonymBruker
Skrevet

For å nevne gutte navn. Paul, Tim, Gordon, Filip eller Philip,. Jonathan, Marcus

Jentenavn: Anette også er velidg fint med engelske navn. Natalie, Catherine, Sandra, Jenny, Kassya og min favoritt Ellinor

Hilsen ei som som har engelsk etternavn... og hvis vi får barn snart (forhåpentligvis) må tenke på akkurat det samme :) må lyde pent både på norsk og engelsk

Anonymkode: d8485...1d6

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å nevne gutte navn. Paul, Tim, Gordon, Filip eller Philip,. Jonathan, Marcus

Jentenavn: Anette også er velidg fint med engelske navn. Natalie, Catherine, Sandra, Jenny, Kassya og min favoritt Ellinor

Hilsen ei som som har engelsk etternavn... og hvis vi får barn snart (forhåpentligvis) må tenke på akkurat det samme :) må lyde pent både på norsk og engelsk

Anonymkode: d8485...1d6

Tim, Philip og Ellinor <3 ! :) 

Anonymkode: 6fbfe...785

Skrevet

Clara

Eva

Lilly

Agnes

Ellen

Anna

Olivia

Ella

Frida

Elise

Astrid

Edith

Andrea

Sophie

Henry

Victor

David

Erik

Herman

William

Elliot

Even

Oscar

Fredrik

Carl

Martin

Leon

Marcus

Emmet

AnonymBruker
Skrevet

Magnus

Anonymkode: 20e95...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...