AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Hei! Jeg lurer på om noen har tips til et jente/guttenavn som funker ned et engelsk etternavn og som funker i utlandet. Liker dere navnet Karen? Anonymkode: aec99...616
Gjest C'est la vie:) Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Karen er et nydelig navn! Særlig på engelsk. En kan godt ta imot tips, men det er som regel navnene en finner selv som en ender opp med. Så jeg synes dere burde gå for Karen.
Lidis88 Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 (endret) Enig, Karen er veldig fint! Endret 28. juli 2016 av Lidis88
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 For å nevne gutte navn. Paul, Tim, Gordon, Filip eller Philip,. Jonathan, Marcus Jentenavn: Anette også er velidg fint med engelske navn. Natalie, Catherine, Sandra, Jenny, Kassya og min favoritt Ellinor Hilsen ei som som har engelsk etternavn... og hvis vi får barn snart (forhåpentligvis) må tenke på akkurat det samme må lyde pent både på norsk og engelsk Anonymkode: d8485...1d6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For å nevne gutte navn. Paul, Tim, Gordon, Filip eller Philip,. Jonathan, Marcus Jentenavn: Anette også er velidg fint med engelske navn. Natalie, Catherine, Sandra, Jenny, Kassya og min favoritt Ellinor Hilsen ei som som har engelsk etternavn... og hvis vi får barn snart (forhåpentligvis) må tenke på akkurat det samme må lyde pent både på norsk og engelsk Anonymkode: d8485...1d6 Tim, Philip og Ellinor <3 ! Anonymkode: 6fbfe...785
Ella1 Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Clara Eva Lilly Agnes Ellen Anna Olivia Ella Frida Elise Astrid Edith Andrea Sophie Henry Victor David Erik Herman William Elliot Even Oscar Fredrik Carl Martin Leon Marcus Emmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå