Gå til innhold

Squirtet jeg nesten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igår når jeg ble fingret fikk jeg en rar følelse, vet ikke jeg hvordan jeg skal forklare det. Han som fingret meg sa det kjentes ut som det ble fylt opp med luft der inne og at jeg ble kjempevåt. Kjente selv at jeg ble kjempevåt når jeg ba han stoppe.. men nå lurer jeg på om jeg var i ferd å squirte? Aldri gjort det før, men har alltid hatt lyst.

Anonymkode: 42b8b...b33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: c2381...2a5

AnonymBruker
Skrevet

Muligens, prøv igjen! 

Anonymkode: 2f7a4...583

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår når jeg ble fingret fikk jeg en rar følelse, vet ikke jeg hvordan jeg skal forklare det. Han som fingret meg sa det kjentes ut som det ble fylt opp med luft der inne og at jeg ble kjempevåt. Kjente selv at jeg ble kjempevåt når jeg ba han stoppe.. men nå lurer jeg på om jeg var i ferd å squirte? Aldri gjort det før, men har alltid hatt lyst.

Anonymkode: 42b8b...b33

Ja det tror jeg du gjorde😄 Det var sikkert gpunktet ditt han fant, det kan på kjennes veldig godt på noen damer, og ikke i hele tatt på andre. Neste gang han gjør dette så slapp av og nyyyt😊😋

Bare ikke bry deg om hylekoret her, som sier nei. De har aldri vært i nærheten av å få slike orgasmer, ei heller evne til å forstå hva dette dreier seg om!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...