AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Er det er visst klokkeslett de må gi seg? De står utenfor dagligvarebutikken min, men når jeg var der nå nettopp (20.00-tiden), så var det gått. Er det slik at de må gi seg rundt 18.00? Anonymkode: 34ef8...e04
petterm Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det er visst klokkeslett de må gi seg? De står utenfor dagligvarebutikken min, men når jeg var der nå nettopp (20.00-tiden), så var det gått. Er det slik at de må gi seg rundt 18.00? Anonymkode: 34ef8...e04 De må vel ha tillatelse fra den som eier butikken, evt fra grunneier? Da avtaler man i så fall når de kan stå der?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Der firma som har standen avtaler med butikkeier. Noen må stå der 7,5 timer og andre mindre. Plager det deg at folk jobber? Anonymkode: e879c...173 1
calavi Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Det avhenger vel helt av avtalen firmaet har inngått med den aktuelle butikken, noen kan stå til et bestemt tidspunkt mens andre kan stå til stengetid.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Der firma som har standen avtaler med butikkeier. Noen må stå der 7,5 timer og andre mindre. Plager det deg at folk jobber? Anonymkode: e879c...173 Det er verre enn tigging, siden de sperrer inngang og utgang av butikken. Butikkeiere må huske på at de mister kunder av det, så det er ikke lurt å la de sperre en utgang. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Denne typen kryss-salg er en uting. Når man går til en matbutikk og det står ivrige selgere av telefon-, strøm- etc. abonnementer så skaper dette bare dårlig stemning for folk i farta. Det verste jeg opplevde var f.eks. i Bryn senteret. Her stod det selgere som sperret forbipasserende. Ble litt kleint å stå der uten å få lov å komme videre. Det rarest jeg har opplevd er noen som nektet å ta nei for et nei og fulgte etter meg et stykke. Han ville at jeg skulle ta smaksprøver og gi tilbakemeldinger på et skjema etter eller annet sted. Det ende med at jeg måtte ringe politiet. Blir jeg stoppet med makt neste gang av slike innpåslitne selgere så kan det smelle. Anonymkode: 63346...f73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå