Gå til innhold

Dere som eier bolig - millionær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sånn at de fleste som eier bolig millionærer? Altså at hvis dere selger boligen og innfrir all gjeld så sitter dere igjen med minst en mill?

Hvor gammel er du evt?

Anonymkode: a80ca...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er sånn at de fleste som eier bolig millionærer? Altså at hvis dere selger boligen og innfrir all gjeld så sitter dere igjen med minst en mill?

Hvor gammel er du evt?

Ja.

52 til hæla. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi vil sitte igjen med rundt tre mill, om vi solgte boligen og innfridde gjeld nå. 

Anonymkode: df84f...2c2

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs når man kjøpte boligen...

Anonymkode: 51835...ed4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å svare på spørsmål om alder: jeg er 41 år. Kjøpte min første leilighet når jeg var 29 og har solgt med overskudd et par ganger. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du evt?

er 39. Kjøpte bolig for 8 år siden. Sitter nok igjen med over 3 mill om vi selger hus etter nedbetaling av gjeld. Har en traktor og to gjeldsfrie biler i tillegg, til sammen får vi nok 400 tusen for de.

Anonymkode: 3b132...cca

Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Ja.

52 til hæla. 

*hælja. (Helgen 😛)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selger vi bolig+ bilene i dag vil vi ditte igjen med ca 7-8 mill, konservativt estimert ... Er begge i 40 årene..

Anonymkode: 76a7c...9a2

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi vil sitte igjen med rundt tre mill, om vi solgte boligen og innfridde gjeld nå. 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er 39. Kjøpte bolig for 8 år siden. Sitter nok igjen med over 3 mill om vi selger hus etter nedbetaling av gjeld. Har en traktor og to gjeldsfrie biler i tillegg, til sammen får vi nok 400 tusen for de.

Anonymkode: 3b132...cca

Ca 1,5 mill på hver da.

AnonymBruker
Skrevet

44 år. Sitter med drøyt 2 mill i "overskudd".

Anonymkode: 40e9d...b1c

Skrevet

Er nok sånn, ja.  Over 60, både mannen min og jeg, og vi ville nok hatt en god del millioner igjen, i og med at vi ikke har gjeld.  Men dette hjemmet har vi hatt i snart 40 år, vi er glade i det, og barn og barnebarn også.  Derfor er det uaktuelt å selge. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38 år, enslig mor, og på laveste AAP mesteparten av livet. Selger jeg boligen har jeg vel 1,5 mill. Bare ren flaks at jeg kom meg inn på boligmarkedet i 20 årene. Innen 20 år, skal jeg være helt gjeldfri.

Anonymkode: d265f...969

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, ja, eller; til sammen ville min samboer blitt det siden prisene i området der vi bor har økt veldig det siste året. Er 29 år (han er 34 år).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Er i begynnelsen av førtiåra.

Anonymkode: ea7aa...8c7

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Er i begynnelsen av førtiåra.

Anonymkode: ea7aa...8c7

AnonymBruker
Skrevet

26 år.

Bolig solgt og alt innfridd hadde jeg sittet med litt over 3 mill.

Anonymkode: f2079...9a2

AnonymBruker
Skrevet

24 år. Hadde jeg solgt leiligheten min nå, hadde jeg vel sittet igjen med 400.000, haha. Om jeg skulle innfridd studielån i tillegg hadde jeg vel gått i null. Så ikke helt millionær akkurat, men jeg har 1 år igjen av studiene og stresser ikke så fryktelig mye med dette.

Anonymkode: 3a917...3c3

Skrevet

Jeg sitter igjen med kanskje 5-6 mill. Men, det spiller liten rolle om man kjøper i samme marked. 

• Liker 3
Skrevet

ja. Er i begynnelsen av 30 årene. Men vi måtte jo bo et sted da, så det er jo ikke så aktuelt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter igjen med 2.5 mill. 

Anonymkode: 55316...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...